زائر مرقد مطهر امام خمینی(ره) گفت: همانطور که گذشتگان وظیفه عدم تحریف دین را بر عهده داشتند امروز هم ما این وظیفه مهم را نسبت به امام داریم و نباید بگذاریم راه و مکتب ایشان تحریف شود.
کد خبر: ۹۱۴۵۶۱۵
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹

حجت الاسلام غیثوندی روحانی شرکت کننده در اردوی مرقد مطهر امام خمینی(ره) در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛  با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بی نام امام خمینی(ره) در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست گفت: یاد و نام انقلاب با امام خمینی(ره) گره خورده و اینها جدای از یکدیگر نیستند.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه باید نکاتی را که مقام معظم رهبری در طول این سی سال در رابطه با امام خمینی(ره) فرموده اند همواره مورد توجه قرار گیرد افزود:اینها حقیقت امام است که باید تکرار شوند و اگر یک حقیقتی بارها تکرار نشود تحریف این حقیقت به مرور وجود دارد و باید از تحریف این شخصیت جهانی جلوگیری شود.

زائر مرقد مطهر امام خمینی(ره)  با انتقاد از کسانی که حرف های خودشان را به امام نسبت می دهند گفت: اندیشمندان و متفکران انقلابی باید جلوی تحریف را از تحریف کنندگان بگیرند و همانطور که گذشتگان وظیفه عدم تحریف دین را بر عهده داشتند امروز هم ما این وظیفه مهم را نسبت به امام داریم.

وی با بیان اینکه امروز ضرورت کشور استفاده از ظرفیت های کشور و جوانان است تصریح کرد:امام خمینی(ره) همواره از جوانان در عرصه های مدیریتی استفاده می کرد و به آنها اعتماد داشت و یکی از همین مقاطع دوران دفاع مقدس است که جوانان با مدیریت امام معنوی امام در این مقطع حساس بر دشمنان ملت پیروز شدند.

حجت الاسلام غیثوندی در پایان خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم امروز در عرصه های مدیریتی کشور و مقاطع حساس انقلاب که دشمنان با تحریم های ظالمانه قصد براندازی را دارند پیروز شویم باید همواره اندیشه های امام و مقام معظم رهبری که جانشین صالح ایشان می باشند را عملیاتی کنیم.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات