یک پیشکسوت بسیجی گفت: مردم به صداقت امام خمینی(ره) باور عمیق داشتند و همین باعث همراهی مردم با امام شد.
کد خبر: ۹۱۴۵۶۲۲
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶

سید مجتبی موسوی پیشکسوت بسیجی بازنشسته شرکت گاز استان در حاشیه اعزام به مرقد مطهر امام خمینی(ره) در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به حجم گسترده زائرین مرقد مطهر امام خمینی(ره) گفت: این سیل عظیمی از دوستداران، یاران و عاشقان ولایت که مسیر حرم یار می‌شوند در واقع تجدید میثاقی با امام و رهبری انجام می دهند که قابل تقدیر است.

بسیجی بازنشسته شرکت گاز استان مرکزی با بیان اینکه این تجدید میثاق باید همراه بازبینی به اندیشه های امام راحل باشد افزود: امروز با توجه به شرایط پیچیده کشور نیاز به یک بازنگری به سیره و شخصیت حضرت امام و توجه بیشتر به اندیشه های مقام معظم رهبری داریم.

موسوی راه شناخت امام را تنها الزام به بازخوانی شخصیت سیاسی دانست و گفت: زهد تقوی و ساده زیستی،صداقت در کلام و رفتار،استکبار ستیزی او،مردم دوستی ایشان و عدم اعتماد به دشمن از ویژگی های برتر امام است که باید به آنها توجه شود.

وی با اشاره به اینکه امام به دنیا دلبسته نبودند بیان داشت: دل نبستن به زندگی دنیوی بدیهی ترین علت اتصال قلوب ملت با امام خمینی(ره) است که باید برای مسئولینی که امروز در کاخ های آنچنانی زندگی می کنند سرمشق باشد.

بسیجی بازنشسته شرکت گاز استان مرکزی با بیان اینکه امام همواره صداقت در گفتار و رفتار خود داشتند گفت: رمز پیروزی امام خمینی (ره) صداقت بود و مردم به صداقت ایشان باور داشتند و همین باعث همراهی مردم با امام شد.

موسوی با اشاره به اینکه امروز در مشکلاتی که برای کشور به وجود آمده مسئولین باید با مردم صادق باشند تصریح کرد: مردم ایران در طول چهل سال انقلاب نشان دادند که پای ارزش ها و آرمان های امام هستند ولی امروز که دشمنان با توطئه های مختلف قصد ضربه زدن به کشور را دارند باید صادقانه با مردم مشکلات را درمیان بگذارند تا مردم مسئولین را بیشتر همراهی کنند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات