مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر خبر داد
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایراز تجاوز انبوه زنبورهای عسل به منزل مسکونی در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۵۶۵۲
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

هجوم انبوه زنبورهای عسل به منزل مسکونی در ملایروحید جوادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر از تجاوز انبوه زنبورهای عسل به منزل مسکونی در ملایر خبر داد واظهار داشت: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه 125، حمله تعداد بیش از 2 هزار زنبور عسل به منزل مسکونی گزارش شد.

وی افزود: به محض اطلاع سریع یک دستگاه خودروی امداد نجات همراه امدادگران آتش نشانی با تجهیزات کامل به سمت محل اعلام شده حرکت کرد و به محض رسیدن مشاهده شد به دلیل رها شدن ملکه کندوی عسل از داخل کندو به بیرون و به دنبال آن دیگر زنبورهای تحت امر آن ملکه از کندوها به بیرون رفته‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر با بیان اینکه زنبورها به دنبال آن ملکه به روی شاخه‌ای از درخت داخل منزل تجمع کردند که دراین میان امدادگران با تجهیزات مخصوص شاخه مربوطه را از درخت جدا و به داخل گونی هدایت و در منطقه‌ای آزاد، رها کردند.

وی در ادامه به بروز حریق در انبار متروکه اشاره و اظهارکرد: همچنین در طول این مدت طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه 125، آتش‌سوزی در محلی از شهر اعلام شد و به محض اطلاع یک دستگاه خودرو همراه آتش‌نشانان با تجهیزات کامل به محل مورد نظر اعزام شد.

جوادی خاطرنشان کرد: به دلیل وجود یک کارخانه تولیدی قدیمی که به دلایلی مدت زمان طولانی به صورت متروکه تبدیل شده بود اهالی محل مربوطه برخلاف قوانین بهداشتی زباله‌ها را به آن محل ریخته بودند و توسط افراد رهگذر و ناشناس مورد حریق قرار گرفته بود.

وی عنوان کرد: در این رابطه نیروهای عملیاتی با استفاده از دو حلقه شیلنگ با آب تحت فشار اقدام به اطفای حریق فوق کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات