عبدالله صادقی، کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان با بیان اینکه تنها راه پیروزی و پیشرفت کشور مقاومت است، گفت: کشورهای اروپایی نوچه های امریکا هستند که هیچ گاه نمی توان به آنها اعتماد کرد.
کد خبر: ۹۱۴۵۸۴۱
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

 
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل ازهرمز، عبدالله صادقی، کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان درگفتگو اختصاصی با خبرنگار ما  با بیان اینکه تنها راه پیروزی، پیشرفت و موفقیت کشور مقاومت است، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک حکومت بر پایه گفتمان اسلام ناب پیامبر(ص) به رهبری امام خمینی(ره) تشکیل شد.

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان بابیان اینکه ایران بعد از انقلاب باچه روش هایی حکومت خود را شروع کرد، گفت: خداوند در قرآن کریم پیامبر(ص) را براساس آیه «مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ» امر می کند، در مقابل کفار و زورگویان باید به شدت و با مظلومین عالم با رحمت برخورد کرد و امام راحل(ره) انقلاب اسلامی را بر همین پایه تشکیل دادند.

وی افزود: شعار های آمریکا هیچ غلطی نمی کند، اسرائیل غاصب باید ازصفحه روزگار محوشود وهمچنین فلسطین پاره تن جهان اسلام است از جمله شعارهاییست که انقلاب اسلامی به آن اعتقاد دارد.

صادقی با بیان اینکه روز قدس یکی از گفتمان های انقلاب اسلامی است که امروز جهانی شده، تصریح کرد: روزقدس به فرموده حضرت امام خمینی (ره) نام گذاری شد حالا بعد از ۴۰ سال، ۸۰کشور جهان روز قدس را گرامی می دارند و این بدان معناست که انقلاب اسلامی گفتمان جهانی شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی حمایت از جنبش های آزادی خواه را استارت زده است، بیان کرد: گروهای مردمی مقاومت اسلامی در حال حاضر در کشور های منطقه تشکیل شده و یکی از دیگری قویتر هستند مانند حزب الله لبنان و جبهه مقاومت اسلامی در فلسطین، انصار الله یمن،حشد الشعبی در عراق، فاطمیون در افغانستان و زینبیون درپاکستان همه این جبهه ها بعد از انقلاب ایران شکل گرفت.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه همه این جبهه ها بسیار قوی برای مقاومت در مقابل استکبار شکل گرفتند، افزود: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می فرمایند: اگر جنگ یمن ادامه پیدا کند بینی عربستان به واسطه ایستادگی مظلومان یمن به خاک مالیده می شود.

صادقی با اشاره به اینکه جبهه مقاومت بسیار قوی و با پرچم داری جمهوری اسلامی ایران تشکل شد، تصریح کرد: در حال حاضر دو راه حل در پیش روی ملت های آزادی خواه وجود دارد یا باید سازش کرد یا مقاومت ،درمورد سازش همیشه حضرت آقا می گویند نمونه اش عربستان سعودی که علنی آمریکا به او می گوید گاو شیرده و تا جایی که می تواند از آن پول، سلاح و تجهیزات می دوشند؛ اما باید دانست که آینده نزدیک دراختیار نیروهای مقاومت اسلامی قرار می گیرد.

کارشناس مسائل سیاسی هرمزگان با اشاره به مذاکرات که ایران به عنوان برجام با کشور های ۵ +۱ انجام داد، تصریح کرد: طرف های مقابل وعده دادند که تحریم ها در روز اجرای برجام برداشته می شود و ایران به تمام وعده های خودش  عمل کردیعنی ایران یک اعتماد سازی انجام داد و آمریکا که ادعای کد خدای جهانی داشت راحت از توافق خارج شد ولی متاسفانه آمریکا طوری از برجام خارج شده که ایران هنوز باید متحد با آن بماندچون اروپای ها گفته اند که ما هستیم .

صادقی با بیان اینکه که کشورهای اروپایی نوچه های آمریکا هستندکه نمی تواند به آنها اعتماد داشت، خاطرنشان کرد: همان طور که مقام مظعم رهبری فرمودند: پیشنهاد کانال مالی اورپایی ها بعد از یکسال که از برجام گذشته، طنز تلخی می باشد.
ارسال نظرات