خبرهای داغ:
بوربور گفت: متاسفانه مجمع خیرین استان قزوین، از خیرین تشکیل نشده و از سیاسیون تشکیل شده و لازم است تا انتخاب مجددی انجام شود تا خیرین واقعی به دور از هر سیاستی انتخاب شوند تا در بحران ها استان نیز پای کار باشد
کد خبر: ۹۱۴۵۹۷۰
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه بررسی مسکن ایتام، صبح امروز به ریاست عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و با حضور حبیب اله بوربور رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور و جمعی از مدیران دستگاههای استان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.

حبیب اله بوربور رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور در این جلسه بیان کرد: با وجود تعهدات انجام شده در استان، پیشنهاد استان، مبنی بر مذاکرات با وزیر مسکن جهت تهیه زمین برای ساخت مسکن ایتام بررسی و پیگیری می شود.

وی گفت: اگر برنامه ریزی ها دقیق بوده و پیگیری ها به موقع انجام شود، می توان در صد روز این مسکن را آماده و تحویل جامعه هدف داد.

رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور اظهار کرد: ستادی جهت تامین اعتبار و ستادی جهت اجرا با ریاست استاندار استان تشکیل شود و هر زمان که نیاز باشد از طریق قزوینی های مقیم تهران، با گلریزان اعتبار لازم تامین شود.

بوربور عنوان کرد: با مجمع خیرین مسکن ساز، مکاتباتی انجام شود تا اعتباراتی از این مجمع نیز جذب استان شود. همچنین تلاش شود تا ساخت مسکن این قشر با سرعت و دقت انجام گردد تا درصد مهمی از مشکلات این قشر برطرف شود. چرا که ساخت مسکن برای ایتام، بسیار ارزشمند است و نوعی دلخوشی برای این قشر محسوب می شود.

وی افزود: قزوین، یکی از استانهایی که مجمع خیرین کشور در اینجا دفتر نمایندگی دارد اما تنها استانی است که هیچ کاری در سیل انجام نداده و دستگاههای دیگر به طور مجزا این کار را انجام دادند و در جریان سیل هیچ اتفاقی از سوی این مجمع در استان انجام نشده است.

رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور گفت: متاسفانه مجمع خیرین استان قزوین، از خیرین تشکیل نشده و از سیاسیون تشکیل شده و لازم است تا انتخاب مجددی انجام شود تا خیرین واقعی به دور از هر سیاستی انتخاب شوند تا در بحران ها استان نیز پای کار باشد و لازم است تا نیروی جدیدی بر این مجموعه اضافه شود تا کارآیی لازم را داشته باشد

ارسال نظرات
پر بیننده ها