خبرهای داغ:
بابایی صالح گفت: خیرین در تمام شرایط همراه نظام بوده اند و اینک وظیفه مدیران است تا بتوانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند
کد خبر: ۹۱۴۵۹۸۶
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه بررسی مسکن ایتام، صبح امروز به ریاست عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و با حضور حبیب اله بوربور رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور و جمعی از مدیران دستگاههای استان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.

 

در این جلسه روح اله بابایی صالح نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برنامه هایی که از سوی کمیته امداد انجام می شود باید از روی صفای دل باشد چرا که این برنامه ها جهت رفاه حال قشر خاصی از جامعه انجام می شود.

 

وی گفت: در استان قزوین نیز اتفاقات خوبی در حوزه فعالیتهای کمیته امداد مام خمینی افتاده و مدیریت کمیته استان به خوبی توانسته است امور مربوط به مددجویان را انجام دهد.

 

نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خیرین در تمام شرایط همراه نظام بوده اند و اینک وظیفه مدیران است تا بتوانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند. قطعا با حضور خیرین می توان در اولین فرصت پروژه های بزرگی را به سرانجام رساند. به ویژه پروژه هایی که مربوط به ایتام و نیازمندان می باشد. 

 

بابایی صالح گفت: گاها ایتام در شرایط بسیار سختی به سر می برند و با وجود خیرین و همراهی دستگاه ها می توان به آنها یاری رساند. مجمع نمایندگان استان نیز در همه شرایط همراه خیرین می باشند.

 

 

وجود 100 خانواده ایتام بدون مسکن در قزوین

 

در ادامه داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همدلی و انسجام موجود، موجب اقدامات ثمربخشی است و با مشارکت کمیته امداد و اداره کل راه و شهرسازی، اقدامات خوبی انجام شده که قابل تقدیر است. 

 

وی گفت: در ارتباط با ساخت 425 واحد مددجویان کمیته امداد، از منابع وزارت راه و شهرسازی کمک خوبی برای این امر اختصاص یافته و امیدواریم که بتوان پروژه باقی مانده را نیز به خوبی به اتمام برسانیم.

 

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر نامه ای با امضای مجمع نمایندگان استان برای وزیر راه و شهرسازی ارسال شود، می توان کمبودهای موجود را رفع کرد تا حداقل 100 خانواده باقی مانده ایتام بدون مسکن در استان نیز بتوانند صاحب خانه شوند. 

 

۱۰۱۰/گ/۳۰ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها