خبرهای داغ:
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی كشور:

اگر مكتب امام(ره) را فراموش كنیم سیلی می‌خوریم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی كشور گفت: ما اگر مكتب امام راحل را فراموش كنیم سیلی می‌خوریم بنابراین اجازه نمی‌دهیم مكتب امام(ره) مورد غفلت قرار گیرد.
کد خبر: ۹۱۴۶۲۶۳
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱

اگر مكتب امام(ره) را فراموش كنیم سیلی می‌خوریمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمد قمی در گردهمایی هم اندیشی جبهه فرهنگی انقلاب و تكریم و معارفه مدیركل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان، اظهار داشت: رمز عزت و بزرگی و آقایی این ملت در دوران اخیر وجود امام راحل و مكتب ایشان بود.

وی در پاسخ به اینکه چرا امام خمینی(ره) لقب امام گرفت با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب ابراز داشت: ایشان معتقدند امام خمینی(ره) به همه فهماند علی‌وار زیستن افسانه نیست، تا مرزهای عصمت پیش رفتن افسانه نیست؛ ایشان به اوج تعالی‌های انسانی رسید هم خودش رفت و هم مردم را برد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه با بیان اینکه ما همه مدیون امام(ره) هستیم، تصریح كرد: انقلاب گام اول و دوم تفاوت نمی‌كند.

وی یادآور شد: امام(ره) عارف، فیلسوف، فقیه و فرهیخته بود و جامعه را می‌شناخت اما آن چیزی كه امام(ره) را متفاوت كرد جهاد فی سبیل الله امام راحل بود.

قمی با اشاره به نصرت الهی عنوان كرد: ایمان امام(ره) و عمل خالصانه ایشان باعث شد كه جوانان به میدان بیایند و انقلاب اسلامی پیروز شود، این هنر امام(ره) بود و آن چیزی كه باعث شد جوانان به امام (ره) اعتماد كنند.

وی با بیان اینکه این مرد الهی آمد و ما سر خود را بالا گرفتیم و اكنون آقایی می‌كنیم، افزود: یكی از مهمترین نكات مکتب امام(ره)، حقیقت مقاومت و استقامت است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی كشور با اشاره به اینکه ما به عنوان خادمین مردم در سازمان تبلیغات كارهای فرهنگی انجام می‌دهیم، ابراز داشت: از همدان توقعات خاصی می‌رود و باید این شهر متناسب با زیست بوم آن توسعه یابد.

وی در پایان یادآور شد: ما اگر مكتب امام راحل را فراموش كنیم سیلی می‌خوریم بنابراین اجازه نمی‌دهیم مكتب امام(ره) مورد غفلت قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار