خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب كه از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شده، گفت: امروز كه با این بیانیه مواجه هستیم این حركت به سوی تمدن اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۴۶۲۶۹
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰

بیانیه گام دوم انقلاب حركت به سوی تمدن اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حبیب اله شعبانی امروز در گردهمایی هم اندیشی جبهه فرهنگی انقلاب و تكریم و معارفه مدیركل تبلیغات اسلامی همدان اظهار داشت: ما وقتی قرآن كریم را نگاه می‌كنیم شاید یكی از مسئولیت‌های عظیمی كه خداوند بر دوش انبیاء گذاشت، تبلیغات بود.

وی با بیان اینكه تبلیغات شاخصه‌هایی دارد كه كار را سخت‌تر می‌كند، گفت: مبلغ كسی است كه قدرت داشته باشد و در مقابل هجمه‌ها و حاشیه‌هایی كه درست می‌شود، بایستد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان تصریح كرد: خداوند متعال مبلغان را داعیه‌دار و وظیفه‌دار كرد كه صحبت‌های خداوند را به گوش انسان‌ها برساند و اگر تبلیغ این ارزش را دارد، آن وقت جایگاه سازمان تبلیغات در قرآن كریم روشن می‌شود.

وی بیان داشت: وظیفه اصلی این سازمان این است كه فریادگرهای توحید را مدیریت کند اما مدیریت این فریادها در همهمه‌ها تداخل نكند و درست به مردم كمك كند و این كار سازمان تبلیغات است.

شعبانی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب كه از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شده، خاطرنشان كرد: امروز كه با این بیانیه مواجه هستیم این حركت به سوی تمدن اسلامی است.

وی گفت: مسئولیت‌پذیری ورود در فضای لغزنده است، پذیرش مسئولیت انسان‌ها را وارد فضای لغزنده می‌كند و در فضای لغزنده اگر دستگیری نشود امكان زمین خوردن وجود دارد و همه ما مسئولین باید از هم دستگیری كنیم یعنی با هم تعامل داشته باشیم و این یعنی دغدغه همدیگر را داشتن و در یك مسیر حركت کردن.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان عنوان كرد: استان ما فضای تعاملی و هم افزایی خوبی دارد و مسیر حركت ما حركت خوبی است و خیلی زاویه نداریم و در عرصه فرهنگی و دینی نشان داده كه ما خیلی خوب حركت می‌كنیم.

وی در پایان یادآور شد: این فضای لغزنده وحدت، تعامل، دستگیری و كمك كردن می‌خواهد اگر این مسئولیت پذیرفته شد آن وقت مبارك می‌شود.

در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام علی دشتکی، حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری به عنوان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان معرفی شد.

همچنین در ادامه این مراسم از مادر شهید «محمدحسین بشیری» و فعالان فرهنگی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات