خبرهای داغ:
سرهنگ حجت الله صفرپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) نجف آباد گفت: امروز دشمن به دنبال تضعیف جایگاه ولایت فقیه و تضعیف مجموعه های ولایی و حامی ولی فقیه است.
کد خبر: ۹۱۴۶۵۱۱
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد؛ وی ادامه داد: دشمنان نظام و انقلاب پس از چهار دهه دشمنی و برنامه ریزی خصمانه علیه جمهوری اسلامی ایران به این نتیجه رسیده اند که جایگاه ولایت فقیه و مجموعه های ولایی مانند سپاه پاسداران را تضعیف نماید.
صفرپور افزود: از آنجایی که سپاه پاسداران حافظ و مدافع نظام و آرمان های انقلاب و در خدمت مردم و گوش به فرمان ولایت می باشد و دشمنان این واقعیت مهم را به خوبی شناخته اند و درک کرده اند لذا امروز بیش از هر وقت دیگری به سپاه هراسی دامن زده و سعی در تضعیف این نیروی انقلابی و مردمی دارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی در جامۀ عمل پوشاندن به شعار استقلال و آزادی تا حدود زیادی موفق بوده است به شکلی که در بعد استقلال سیاسی وضعیت بسیار خوبی داریم و در بعد استقلال فرهنگی نیز نزدیک به تثبیت این شعار هستیم؛ البته در بعد اقتصادی مشکلاتی داریم که آن نیز قابل برطرف شدن است.
وی هشدار داد: یکی دیگر از برنامه های مهم دشمن ناکارآمد جلوه دادن نظام و سرپوش گذاشتن بر دستاوردهای علمی خیره کننده نظام و ملت ایران در چهار دهه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی می باشد.
سرهنگ صفر پور افزود: دشمن با جنگ اقتصادی و تبلیغات در فضای مجازی و رسانه ای این فکر را به مردم القاء نموده اند که بیشتر مشکلات کشور مربوط به خارج است و اگر دولت و ملت ایران با آمریکا و اروپا سازش کنند تمام مشکلات حل خواهد شد در حالی که واقعیت چیزی عکس این تبلیغات است و امروز این وظیفه تمامی نیروهای بسیجی است که با محوریت مساجد محلّه ها نسبت به روشنگری و اطلاع رسانی صحیح نسبت به وقایع و رخدادهای در حال وقوع اقدام کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد تأکید کرد: دشمنان در هر منطقه ای متناسب با ظرفیت ها و پتانسیل های قومی-مذهبی و امثال آن سعی در ایجاد تفرقه میان آحاد مردم را دارند که لازم است همه نیروهای انقلابی به صورت عام و نیروهای بسیجی و نخبگان به صورت خاص در مسیر روشنگری و بصیرت بخشی به مردم برای حفظ و انسجام و وحدت ملی و خنثی کردن اهداف شوم دشمنان گام بردارند.
وی در پایان با اشاره به موقعیت مکانی مهم حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) گفت: بسیجیان عزیز با تمام توان و پر توان تر از گذشته در کنار فرمانده جدید حوزه بوده و در راستای عمل به وظایف و مأموریت های محوله به بهترین شکل ممکن با وی همکاری لازم را داشته باشند.

در این برنامه از زحمات آقای بهرامی تشکر و آقای آقابابائیان به عنوان فرمانده جدید این حوزه معرفی گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها