فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان اعتماد مردمی را بزرگترین سرمایه این ارگان برشمرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران امروزه در اوج اقتدار نظامی و دفاعی قرار دارد.
کد خبر: ۹۱۴۶۶۸۹
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۶



به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، اباذر سالاری شامگاه روز گذشته در آیین تکریم و معارفه فرمانده و مسوول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم اظهار داشت: وحدت و انسجام از نعمت‌های ویژه خداوند به مردم هرمزگان است.

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نهادی برخاسته از متن جامعه دانست و افزود: سپاه پاسداران با تفکر ولایی و روحیه بسیجی توانسته است در عرصه‌های گوناگون حراست از انقلاب و امدادرسانی به مردم افتخار آفرین باشد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: این ارگان در هر صحنه‌ای که نیاز باشد با حضور خود کمک‌کار مردم و مسوولان خواهد بود.

سالاری ادامه داد: بصیرت، ولایتمداری، اقدام به هنگام، مدیریت جهادی، مردمی بودن، دلسوزی و فعالیت خالصانه از مهمترین ویژگی‌های نهادهای انقلابی است.

وی اعتماد و توجه مردمی را بزرگترین سرمایه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و اضافه کرد: اقدام احمقانه رییس جمهور آمریکا سپاه پاسدران را بیش از گذشته در کانون توجه و ابراز محبت مردمی قرار داد.

این فرمانده نظامی با بیان اینکه امروزه جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار نظامی و دفاعی قرار دارد، خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند که اگر کوچکترین خطایی از آنان سر بزند، سیلی محکمی دریافت خواهند کرد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان بیان کرد: اوج افتخار جمهوری اسلامی ایران آن است که تمام استکبار جهانی یکپارچه به دنبال مخابره کردن چهره‌ای منفور از این نظام به جهانیان است اما بصیرت ملت ایران همواره آنان را در دستیابی به این هدف ناکام گذاشته است.

سالاری گفت: آحاد ملت ایران بویژه پاسداران و بسیجیان تا آخرین قطره خون خود از نظام اسلامی حراست می‌کنند و با همین روحیه توانسته‌اند هیمنه آمریکا و استکبار را در هم بشکنند.

گفتنی است،طی این آیین «محمد سالاری» و حجت‌الاسلام والمسلمین «امید درویشی» طی احکامی جداگانه به عنوان فرمانده و مسوول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه قشم منصوب شدند و از خدمات «رحمت‌اله دهقانی» و حجت‌الاسلام والمسلمین «موسی خالصی» تجلیل شد.

ارسال نظرات