سید ساجد یعقوبی
رئیس اداره اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:
رئیس اداره اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ۶۵۰۰ واحد صنفی فاقد پروانه کسب در اردبیل فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۴۶۷۱۰
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل٬ رضا احدی در جلسه نظارت خلخال اظهار داشت: ۶ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی فاقد پروانه کسب در اردبیل فعالیت می‌کنند و ۴۲ هزار واحد صنفی مجاز دارای فعالیت هستند که باید هر چه سریع‌تر اقدامات لازم برای ساماندهی و جمع‌آوری آنان انجام شود.

وی با اشاره به این که برخورد با متخلفان در دستور کار قرار دارد بیان کرد: درصدد هستیم نظارت‌ها را تشدید و واحد‌های صنفی که درجه اعتبار آنان ساقط شده را نیز کنار بگذاریم که این مسئله در حال حاضر برای ما اولویت اساسی است و درصدد هستیم فعالیت این واحد‌ها را هر چه سریع‌تر متوقف کنیم.

رئیس اداره اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: هم‌اکنون نیز با توجه به شرایط کنونی اتحادیه‌ها از باب ناهمخوانی دخل و خرج ادغام آن‌ها دور از انتظار نیست و این موضوع هم‌اکنون سبب کاهش آمار اتحادیه‌های صنفی شده است که ما در حال حاضر به دنبال افزایش کیفیت هستیم.

احدی تصریح کرد: برای دستیابی به اهداف مورد نظر و بهبود وضعیت موجود باید با همکاری مسئولان و دستگاه‌های مربوطه هر چه سریع‌تر تکلیف واحد‌های صنفی مشخص شود و اجازه فعالیت غیرمجاز به هیچ وجه به واحد‌های صنفی غیرمجاز داده نشود تا در این زمینه مشکلی پیش نیاید.

وی بیان کرد: از واحد‌های صنفی که اعتبار پروانه کسب آنان به اتمام رسیده انتظار داریم نسبت به تمدید مهلت پروانه اقدام کنند و وضعیت باید به گونه‌ای باشد که ناتوانی در بدنه اتحادیه‌های صنفی جبران شود تا مشکلات موجود در این زمینه هر چه سریع‌تر برطرف شود و بتوانیم موانع موجود در این زمینه را برطرف کنیم.
ارسال نظرات