عضو هیأت‌مدیره پست‌بانک‌ایران گفت: حضور گسترده باجه‌های بانکی درروستاها و ماموریت جدید بعنوان بانک توسعه‌ای مهمترین فرصت‌ و ظرفیت‌ این بانک برای کمک به اشتغال‌زائی و ارتقاء جایگاه خود در اقتصاد کشور است.
کد خبر: ۹۱۴۶۸۵۵
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران،  دکتر غلامحسین صباغی عضو هیأت‌مدیره پست‌بانک‌ایران گفت: حضور گسترده باجه‌های بانکی درروستاها و ماموریت جدید بعنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهمترین فرصت‌ و ظرفیت‌ این بانک برای کمک به اشتغال‌زائی و ارتقاء جایگاه خود در اقتصاد کشور است.

به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران، صباغی درجلسه شورای اداری مدیریت شعب شهرستان‌های استان تهران با بیان این مهم و ضمن تقدیر از عملکرد شعب استان تهران تصریح کرد: اراده و همت بالائی در مجموعه کارکنان و کارگزاران باجه‌های بانک وجود دارد و همه تلاش می کنیم با بهره‌گیری از فرصت‌های موجود و تعامل سازنده شعب با فعالان حوزه ICT و مناطق محروم بتوانیم علاوه بر انجام صحیح مأموریت واگذار شده، آینده شکوفاتری را برای این بانک رقم بزنیم.
وی خاطرنشان کرد: برای تحقق اهداف و سیاست‌های بانک لازم است که همه مدیران و کارکنان به برنامه‌های ابلاغ شده متعهد بوده و درراستای اجرای آن و بهبود شاخص‌های تعیین شده گام بردارند.
وی درجلسه شورای اداری مدیریت شعب منطقه یک تهران نیز ضمن تبیین سیاست‌ها و برنامه های بانک بر ضرورت ارتباط مستمر مدیران ارشد بانک با مدیران اجرائی و رؤسای شعب به‌منظور تبیین و انتقال اطلاعات و شفاف‌سازی اهداف و برنامه‌ها تأکید و خواستار اهتمام مضاعف برای ارتقاء هرچه بیشتر بانک شد.
همچنین در هریک از این جلسه‌ها داود کریمی‌مداب مدیرشعب شهرستان‌های استان تهران و محمود یوسفی مدیرشعب منطقه یک تهران ضمن ارائه گزارش عملکرد مدیریت‌های مذکور، خواستار حمایت بیشتر واحدهای ستادی از بخش‌های اجرا شدند و درادامه نیز محمود سعادت‌فر مدیرامورطرح‌و‌برنامه، علیرضا واحدپور مدیرامورشعب و بازاریابی، آناهیتا خلج‌امیرحسینی رئیس اداره‌کل برنامه‌ریزی و کنترل برنامه‌ها و سیدحسین ابطحی رئیس اداره‌کل بانکداری‌خردوامورباجه‌ها به‌تشریح اهداف و برنامه‌های بانک درحوزه‌های مربوطه پرداخته و بر لزوم طراحی و اجرای برنامه‌های واحدهای اجرائی درچارچوب سیاست‌های ابلاغی تأکید کردند و مقرر شد نسبت به توزیع متوازن مشتریان VIP در بین شعب، تشکیل جلسات مداوم کارگروه پایش در مدیریت‌های شعب با هدف مدیریت عملکرد دستگاه‌های POS و ATM، شناسائی و جذب مشتریان و ارائه خدمات براساس تجزیه و تحلیل هزینه و فایده اقدام شود.
گفتنی است: درجلسه مدیریت شعب شهرستان‌های استان تهران از عملکرد مسعود صوفی و صمد ترکی رؤسای شعب شهرری و رباط‌ کریم تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات