مسئول بسیج سازندگی استان چهار محال و بختیاری از فعالیت 670 گروه جهادی در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۶۹۱۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در این گروه‎های جهادی بنا بر نوع فعالیت تعداد اعضا از بین 20 تا 100 نفر متغیر می‌باشد.

وی با بیان اینکه این گروه‎ها در قالب کشاورزی، دامپزشکی، پزشکی، بهداشت و درمان، هنری، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، عمرانی و ... فعالیت می‎کنند، عنوان داشت : طی یل اخیر که در استان بوجود آمد بیش از 334 واحد از مددجویان بهزیستی آسیب دیده یا با تخریب کامل  همراه بوده است که طی تفاهم نامه‎ای فی مابین بسیج سازندگی و این دستگاه دولتی جهادگران برای ساخت و بازسازی این واحدهای مسکونی وارد میدان خواهند شد.

این مقام مسئول به افتتاح 50 منزل، ساخته شده جهادگران در مناطق محروم ویژه نیزامندان اشاره داشت و بیان کرد: در حتال حاضر ساخت 300 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد در حال اجرا است که 50 واحد تکمیل و افتتاح شده است و 50 واحد دیگر آماده افتتاح می‎باشد.

فولادی با اشاره به اینکه کمک به محرومین و نیازمندان وظیفه ذاتی ما است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 300 جهیزیه ویژه نوعروسان نیازمند در استان تهیه شده است که آماده تحویل به این عزیزان می‏باشد.

مسئول بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری، به توزیع لوازم التحریر و اقلام مصرفی دانش آموزان و دانشجویان در مناطق محروم نیز اشاره داشت و گفت: در سال گذشته بیش از 6 هزار قلم لوازم التحریر در مناطق محروم استان توزیع گردیده است. 

این مقام مسئول با بیان اینکه نیاز است دستگاه‌های دولتی نیز بسیج سازندگی و جهادگران را همراهی نماید بیان داشت: ما آماده ایجاد تفاهم نامه همکاری فی مابین آموزش و پرورش و بنیاد مسکن استان می‏باشیم.

ارسال نظرات