مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان خبر داد
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان ازحضور و فعالیت 213 گروه جهادی درسطح استان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۷۱۷۶
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

به گزارش سرویس بسیج سازندگی خبرگزاری بسیج؛ فرهاد امندی در همایش کارگاه آموزشی گروه های جهادی اظهار داشت:هدف از برگزاری این همایش،بررسی مسائل مختلف گروه های جهادی در سطح جامعه است.

وی به سرفصل های ارائه شده در این همایش اشاره وخاطرنشان کرد:اصول مدیریت اردوهای جهادی،مسائل عمرانی،پیشگیری از اعتیاد وتبیین سامانه اطلس جهادی از برنامه های در نظر گرفته شده در این کلاس های آموزشی می باشد.

مسئول بسیج سازندگی  از آسیب 2 هزار و500واحد مسکونی در طول بارندگی های اخیر در استان زنجان خبرداد وگفت:ازاین تعداد،450 واحد تا پایان سال 98توسط بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) وکمک های مردمی احداث ومرمت خواهدشد.

امندی از امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان های بهزیستی،کمیته امداد وبنیادمسکن استان خبر داد وافزود:اولویت احداث ومرمت واحدهای خسارت دیده،باافراد تحت پوشش کمیته امداد وبهزیستی می باشد.

وی تاکید کرد:213 گروه جهادی جغرافیامحور و632گروه خدمت رسان محله محور در سطح استان زنجان فعالیت می کنند.

این مسئول همچنین از راه اندازی سامانه اطلس جهادی در کشور خبر دادوتصریح کرد:این طرح با هدف اعتلای گروه های جهادی(استقرار گروه ها در منطقه به مدت 3 سال)،شبکه سازی گروه های جهادی،پالایش وآمایش این گروه ها وتوانمند سازی گروه های جهادی طراحی واجرا می شود.

امندی با بیان اینکه گرو ه های جهادی در حاشیه شهر وبه صورت منطقه به منطقه حضور می یابند،گفت:در این طرح که بصورت یه روزه می باشد،گروه های جهادی به اجرای برنامه های فرهنگی،عمرانی وآموزشی می پردازند.

گفتنی است همشهریان می توانند کمک های نقدی خود را از طریق *880*11# جهت کمک به احداث ومرمت مناطق سیل زده اهدا نمایند.

 

ارسال نظرات