خبرهای داغ:
مادر شهید موسی رجبی از شهدای مدافع حرم شهر ترکمانچای میانه در جمع مسئولانی از سپاه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه پسرش همچون امام حسین(ع) بی سر شهید شده است، گفت: وقتی آرمانهای کسی مطابق آرمانهای مولایش حسین(ع) باشد باید هم مانند او به شهادت برسد تا سر بریده اش حافظ اسلام و ارزش ها باشد.
کد خبر: ۹۱۴۷۱۸۱
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مادر شهید رجبی در این دیدار به حال و هوای متفاوت فرزندش در آخرین دیدار اشاره و بیان کرد: او از همه اقوام و دوستان طلب حلیّت می کرد و خداحافظیش متفاوت تر از همیشه بود، طوری بر دستانم بوسه می زد که انگار دیگر نخواهد آمد.

   وی ادامه داد: موسی به مقصودش رسید و به مقام شهادت که آرزویش بود، دست یافت و مطمئنا کسی که در راه خدا گام برمی دارد، اینگونه عاقبت به خیر می شود.    

     مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی آذربایجان شرقی به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه و جمعی از دیگر مسئولان سپاه میانه با خانواده شهید موسی رجبی از شهدای مدافع حرم میانه دیدار کردند.

پسرم، حسین وار سر داد تا اسلام و انقلاب زنده بماند

   شهید موسی رجبی متولد شهر ترکمانچای میانه و ساکن شهرستان اسلامشهر تهران بود که برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) راهی سوریه شده بود و در آنجا جزو نیروهای پشتیبانی از رزم و مدافعین حرم در جبهه‌های مختلف در برابر داعش و استکبار جهانی بود.

   روحیه خاصی در میدان‌های نبرد و خط مقدم داشت و نهایتا در آخرین روز از خرداد ماه سال 97 در منطقه ابوکمال توسط تروریست‌های تکفیری به آرمان بزرگش که شهادت در راه خدا و دفاع از حرم حضرت زینب(س) بود، رسید.

   از این شهید 38 ساله دو فرزند به نام‌های عرفان 12 ساله و امیرعلی 8 ساله به یادگار مانده است.

   پیکر مطهر شهید مدافع حرم موسی رجبی در هفتم تیرماه 1397 بر دوش مردم و مسئولان اسلامشهر تهران، تشییع و در گلزار شهدای امامزاده عقیل اسلامشهر در جوار دیگر شهدا، آرام گرفت.

   مراسم سالگرد شهادت ایشان طی روزهای آینده در زادگاهش شهر ترکمانچای و اسلامشهر تهران برگزار خواهد شد و بناست به همت مسئولین بنیاد شهید، میدانی از شهر ترکمانچای مزّین به نام ایشان شود.

در آستانه اولین سالگرد شهادت شهید موسی رجبی، عباسقلی احمدزاده مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی آذربایجان شرقی و جمعی دیگر از مسئولین سپاه با حضور در شهر ترکمانچای میانه با خانواده این شهید مدافع حرم دیدار و از مادر این شهید تجلیل کردند.

ارسال نظرات