خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با امام جمعه اهل سنت کرمانشاه دیدار کرد.
کد خبر: ۹۱۴۷۱۸۴
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین شمس اله جلیلیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت حفظ هرچه بیشتر وحدت در جامعه اسلامی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران موفق‌ترین تجربه‌ی اسلامی عصر جدید است .

وی افزود : ما هرگز انقلاب اسلامی را، انقلابی صرفاً شیعی یا ملی‌گرا و ایرانی ندانسته و نخوانده‌ایم و در طی این چهل  سال هرچه هزینه داده و تهدید شده‌ایم، به علت اسلامگرایی و امت‌گرایی و شعار وحدت و تقریب مذاهب و آزادی و عزت برادران مسلمان بوده است.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص)ادامه داد :ایران به دنبال ایرانی نمودن اعراب یا شیعی نمودن سایر مسلمین نیست؛ ایران به دنبال دفاع از قرآن و سنت پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) و احیاء امت اسلامی است.

حجت الاسلام جلیلیان افزود :برای انقلاب اسلامی، کمک به مجاهدان اهل سنت سازمانهای حماس ،جهاد و ... و مجاهدان شیعی حزب‌اللّه و ...، به یک اندازه واجب شرعی است و احساس تکلیف می کند.

در ادامه ماموستا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه نیز ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام جلیلیان بر لزوم حفظ هر چه بیشتر وحدت میان مذاهب اسلام تاکید نمود.

ارسال نظرات