امام جمعه نوشهر بیان داشت: متأسفانه برخی‌ها که در جایگاه مسؤول نظام اسلامی حضور دارند با اظهارات نسنجیده خود بستر‌های لازم برای سوء استفاده هنجارشکنان را فراهم می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۴۷۲۰۴
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ امام جمعه نوشهر ضمن ابراز تاسف از بروز برخی ناهنجاری ها در جامعه گفت:مسؤولان باید رویکرد و نگاه خود را نسبت به مسأله عفاف و حجاب تغییر دهند.

وی با تأکید براین که مسأله عفاف و حجاب تنها با همایش و بخشنامه‌های اداری نهادینه نخواهد شد بلکه نیازمند یک همت عالی است، خاطرنشان کرد: باید به گونه‌ای رفتار شود تا مسأله حجاب به یک مطالبه در میان مسؤولان و مدیران تبدیل شود.
 
حجت الاسلام مشایخ با بیان این که اقدامام دولت‌ها در ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب کافی و قانع کننده نبوده است، افزود: متأسفانه دولت‌ها در موضوع عفاف و حجاب سلیقه‌ای رفتار می‌کنند که این مسأله خود یک آسیب جدی است.
 
امام جمعه نوشهر به جریان‌های معاند انقلاب اسلامی  که از مدت‌ها قبل بر روی موضوع حجاب متمرکز شده اند اشاره وخاطرنشان کرد: وجود برخی ضعف‌های قانونی و عدم وحدت نظر مسؤولان در این خصوص موجب تشدید ناهنجاری‌های اجتماعی شده است.
 
حجت الاسلام مشایخ با تأکید بر این که باید در کنار برخورد‌های قانونی با عوامل هنجارشکن در جامعه، بستر‌های لازم را نیز به منظور گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه فراهم کرد، بیان داشت: متأسفانه برخی‌ها که خود در جایگاه مسؤول در نظام اسلامی حضور دارند با اظهارات نسنجیده خود بستر‌های لازم برای سوء استفاده هنجارشکنان را فراهم می‌کنند.
 
امام جمعه نوشهر با ابراز تاسف از اینکه برخی دستگاه‌های مسؤول به وظیفه قانونی خود در موضوع ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه عمل نکردند، تصریح کرد: امروز برای جلوگیری از گسترش آسیب‌های اجتماعی در جامعه و همچنین گسترش فرهنگ عفاف و حجاب نیازمند بسیج عمومی در کشور هستیم.
 
انتهای پیام/

منبع: رسا
ارسال نظرات
پر بیننده ها