معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از حضور یک شتاب دهندۀ کسب و کار‌های استارت آپی در کهگیلویه و بویراحمد حمایت خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۴۷۲۰۷
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
رئیس پارک علم و فناوری استان گفت: حضور شتاب دهنده‌ها در جهت آموزش، مشاوره و حمایت از کسب و کار‌های نوپا ضروری است و در این زمینه با چند شتاب دهنده مطرح مذاکره شد.

هاشمی با اشاره به طرح‌هایی همچون زنبور‌های گرده افشان، تولید پهپاد‌های کشاورزی، تولید تجهیزات پزشکی، تولید و تکثیر گیاهان توسط فناوری‌های نو، تولید دارو از گیاهان دارویی و تولید تجهیزات ارتباطی و مخابراتی در پارک علم و فناوری استان و مراکز رشد وابسته اضافه کرد: مقرر شد این طرح‌ها در قالب طرح‌های کلان ملی تعریف شده و از آن‌ها حمایت شود.
وی از توسعه و بهسازی زیر ساخت‌های فناورانه در این استان خبر داد و گفت: برای افزایش فعالیت‌های فناورانه و ایجاد مرکز نوآوری، مقرر شد سوله استانداری واقع در بلوار شرف آباد بصورت کامل در اختیار این مرکز قرار گیرد.
هاشمی با اشاره به نشست مشترک معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با استاندار افزود: در این جلسه بر تامین اعتبارات لازم برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور مستقر در پارک استان تاکید شد.
رئیس پارک علم و فناوری استان گفت: اختصاص اعتبار برای تجهیز کامل سوله‌های در اختیار پارک علم و فناوری استان از دیگر مصوبات این نشست بود.
ارسال نظرات