خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی گفت: ایران جای عرض اندام اراذل، اوباش، تروریست‌ها و گروه‌های تکفیری نیست.
کد خبر: ۹۱۴۷۲۳۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار حسین اشتری ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید انتظامی فارس تاکید کرد: استکبار نیروی دست‌پرونده خود را به منطقه فرستاد تا ناامنی ایجاد کند و نمونه این حرکت را در سوریه و عراق مشاهده کردیم اما در ایران با هدایت و هوشیاری مقام معظم رهبری و حمایت‌های مردم تمامی توطئه‌ها خنثی شد.

وی ادامه داد: امروز تأمین امنیت در منطقه و حمایت از کشورهای مظلوم از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی و در کل نیروهای مسلح کشور محکم ایستاده اند و با هرگونه نا امنی در منطقه و کشور برخورد قاطع می‌کنند.

سردار اشتری تاکید کرد: ایران جای ارذل، اوباش، تروریست‌ها و گروه‌های تکفیری نیست.

وی با اشاره به شهادت امام جمعه کازرون نیز گفت: یک روحانی دلسوز و مردمی به شهادت رسید و در کمترین زمان ممکن قاتل دستگیر شد و دیدید که مردم چگونه از روحانیت حمایت می‌کنند زیرا پیوند مردم و روحانیت از بین نخواهد رفت و این مهم را در همدان نیز شاهد بودیم.

سردار اشتری یادآور شد: نیروی انتظامی در بحث امنیت مردم با هیچ جناح و دسته‌ای معامله نکرده و نخواهد کرد زیرا مردم به نیروی انتظامی اعتماد دارند و طبق آمار مراکز رسمی این اعتماد ارتقا یافته است.

فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت استان فارس نیز گفت: استان فارس در مقایسه با سال‌های گذشته از لحاظ امنیتی ارتقا مناسبی داشته است و جرایم خشن از ۳۵۰ فقره در سال‌های گذشته به کمتر از ۲۰ یا ۱۵ فقره در سال جدید رسیده است.

وی یادآور شد: در بحث حوادث رانندگی و تصادفات نیز شاهد کاهش ۳۰ درصدی هستیم که متناسب با وسعت استان فارس این روند مناسب است و باید ادامه داشته باشد.

سردار اشتری افزود: در آمار کشف نسبت به وقوع نیز وضعیت استان فارس مناسب است و حتی در برخی از مواقع آمار کشف بیشتر از وقوع است.

فرمانده ناجا در خصوص حمایت نمایندگان و مسئولین از نیروی انتظامی نیز گفت: آنچه که بودجه در اختیار نیروی انتظامی قرار داده می‌شود فقط برای حقوق هزینه می‌شود به همین دلیل نمایندگان مجلس و مسئولین باید توجه بیشتری به نیروی انتظامی داشته باشند.

منبع: مهر

ارسال نظرات
پر بیننده ها