فرمانده سپاه ناحیه شازند:

حراست از ارزش‌هاي انقلاب اسلامي وظیفه همگانی است

فرمانده سپاه ناحیه شازند گفت: حفظ و حراست از دستاوردهای عظیم انقلاب وظیفه‌ای همگانی است
کد خبر: ۹۱۴۷۲۹۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛سرهنگ محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه شازند در جمع نمازگزاران مسجد جوادالائمه(ع) در محله کلاوه در شازند با اشاره به تبلیغات منفی مستکبرین علیه ایران اسلامی گفت: یکی از اهداف مهم دشمنان از این اقدام انحراف نسل جوان کشور است که به لطف الهی با شکست مواجه خواهد شد.

حراست از ارزش‌هاي انقلاب اسلامي وظیفه همگانی است

وی با تأکید بر اینکه تبلیغ دین و حفظ، بیان و نشر ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی از رسالت‌های مهم است، تصریح کرد: سرچشمه ارزش‌هاي انقلاب اسلامي، دين مبين اسلام است و لذا پس از پيروزي انقلاب اسلامي، ارزش‌هاي جامعه نيز دگرگون شد و تعليم و تربيت الهي و توجه به معنويات و فضائل انساني، جايگاهي ارزشمندی يافت.

مهجوری با اشاره به این‌که يكي از مهم‌ترين راه‌هاي حفظ و تداوم انقلاب و دورماندن از ركود اين حركت اجتماعي و فرهنگي، فهم و درك عميق ارزش‌ها، بنيادهاي انقلاب و انتقال آن به نسل‌هاي آينده است اظهار کرد: براي بقاي جامعه و بروز رفتارهاي انساني نياز به اقامه ارزش‌ها در جامعه است؛ زيرا بدون انطباق رفتارها با ارزش‌ها، جامعه قدرت ادامه حيات ندارد؛ قوام هر جامعه‌اي به ارزش‌هاي آن جامعه بستگي دارد.

فرمانده سپاه شازند با بیان این که ناديده گرفتن ارزش‌ها، پيامد‌هاي ناگواري در پی خواهد داشت تصریح کرد: وقتي ارزش‌ها الهي باشد در اين صورت، با ناديده گرفتن آن، نه‌تنها امنيت مادي، بلكه امكان بروز رفتار معنوي از ميان مي‌رود و درنتیجه ظهور كمالات انساني نيز به خطر مي‌افتد.

وی با اشاره به اینکه نباید تبلیغات و فضاسازی مسموم دشمن بر روی افکار عمومی تأثیر بگذارد، اظهار کرد: بصیرت افزایی در بین مردم به ما کمک می‌کند که روحیه ایستادگی و ایثار در وجود ما زنده باقی بماند.

مهجوری تأکید کرد: عمل به تکلیف خود از اهداف شهدا است، بنابراین باید در تمامی عرصه‌هایی که مقام معظم رهبری تأکیددارند به تکلیف و وظیفه خود عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همه دستاوردهای نظام به برکت انقلاب اسلامی و جان‌فشانی شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های شهدا بوده است و ما باید پاسدار خون شهدا باشیم.

ارسال نظرات