معاون استاندار مرکزی:

احداث شهرک صنعتی امیرکبیر نیازمند کار کارشناسی است

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار مركزي گفت: یکی از پروژه های مهم سرمایه گذاری در استان پروژه روستای سعیدیه خمین است که باید برای احداث مجموعه دیگر کار دقیق تری انجام شود
کد خبر: ۹۱۴۷۳۱۳
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سعید فرخی معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار مركزي در اولين جلسه ستاد راهبري اقتصاد مقاومتي شهرستان اراك با اشاره به کاهش سرمایه گذاری در واحدهای صنعتی گفت: نباید سرمایه گذاری را تنها دلیل کاهش این موضوع دانست بلکه باید بررسی کنیم چه اتفاقات دیگری غیر از زمین سبب این موضوع شده است.

وی استفزار شهرک صنعتی امیرکبیر را در اراک نیازمند کار کارشناسی دقیق دانست و افزود: یکی از پروژه های مهم سرمایه گذاری در استان پروژه روستای سعیدیه خمین است که باید برای احداث مجموعه دیگر کار دقیق تری انجام شود.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار مركزي با اشاره به اینکه راه اندازی واحدهای راکد و نیمه تعطیل یک ضروت مهم است گفت: تهیه بسته های مناسب اقتصادی باید انجام شود و در این خصوص با بانک ها مذاکراتی انجام شده و با همین اختیارات استانی می توان بسیاری از واحدهای نیمه تعطیل یا راکد را راه اندازی کرد.

فرخی در این خصوص ادامه داد: واقعیت این است که برای آینده صنعتی اراک باید یک کار کارشناسی دقیق شکل بگیرد و نیازمند بررسی جدی است .

وی با اشاره به ایجاد شهرک صنعتی مبل در روستای شهسوران گفت: توسعه نمایشگاهی در حوزه مبل در بخش معصومیه باید انجام شود و اینگونه نیازی به ایجاد لکه یا ناحیه صنعتی نخواهد بود و باید این واحدهای تولید را تقویت کرد و به فکر رفع مشکلات آنها بود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار