سفره کتاب در کنار حلقه شهید آخوندزاده، پایگاه ولایت برگزار شد

در کنار برگزاری حلقه، سفره نذر کتاب برپا بود، به این شکل که، فردی تعدادی کتاب نذر فرهنگی کرده که هرکس خواست آن را امانت ببرد، مطالعه نماید و در هفته بعد بیاورد تا فرد دیگری آن را به امانت ببرد و به این ترتیب، فرهنگ کتاب خوانی در کشورمان، رواج بیشتری پیدا کند.
کد خبر: ۹۱۴۷۳۵۳
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: حلقه شهید آخوندزاده، پایگاه ولایت، حوزه عصمتیه، ناحیه مرکزی، اولین جلسه خود، بعداز ماه مبارک رمضان را برگزار کرد.
در اولین جلسه، سرگروه حلقه در مورد صبر صحبت کرد و گفت:بعضی افراد وقتی می خواهند کاری را انجام دهند با عجله آن را انجام می دهند و نتیجه قابل قبولی هم بدست نمی‌آورند، ولی بعضی افراد با صبر و حوصله آن کار را انجام می دهند و نتیجه خیلی خوبی هم عایدشان می‌شود.
وی با اشاره به حکمت‌های نهج البلاغه اضافه کرد:مادران در خانواده باید صبر و تحمل را به فرزندانشان بیاموزند که این صبر میتواند مشکلات زیادی را حل کند.
مزیدی گفت:هرچه مادران در برخورد با فرندانشان در منزل صبر و حوصله بیشتری داشته باشند، به طور علنی صبر را به آن‌ها می‌آموزند در کنار برگزاری حلقه، سفره نذر کتاب برپا بود، به این شکل که، فردی تعدادی کتاب نذر فرهنگی کرده که هرکس خواست آن را امانت ببرد، مطالعه نماید و در هفته بعد بیاورد تا فرد دیگری آن را به امانت ببرد و به این ترتیب، فرهنگ کتاب خوانی در کشورمان، رواج بیشتری پیدا کند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات