خبرهای داغ:
دارابی رئیس حج وزیارت استان کرمانشاه اظهار داشت : زمان پرواز زائرین اعزامی از فرود گاه شهید اشرفی اصفهانی طی روز های مشخص شده در تیر ماه اعزام می شوند .
کد خبر: ۹۱۴۷۳۵۹
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴

حامد دارابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه :  با بیان اینکه محدوده پرواز حجاج کرمانشاهی تعیین شد اظهار داشت: زمان پرواز زائرین اعزامی از فرودگاه اشرفی کرمانشاه طی روزهای سی ام و سی و یکم تیرماه است.

وی افزود: حجاج اعزامی طی پنج پرواز شامل سه پرواز در روز سی ام و دو پرواز در روز سی و یکم کرمانشاه را به مقصد جده ترک خواهند کرد.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: حجاج اعزامی از فرودگاه اشرفی کرمانشاه در روزهای دوم و سوم شهریور ماه به کشور بازمی گردند.

وی با بیان اینکه مدت زمان اقامت حجاج در عربستان حدوداً ۳۵ روز است افزود: حجاج اعزامی از کرمانشاه پس از وارد شدن به جده، اقامتی ۳۰ روزه در مکه خواهند داشت و پنج روز پایانی را در مدینه سپری می‌کنند.

دارابی با بیان اینکه پرواز حجاج مذکور از فرودگاه مدینه به کرمانشاه است، گفت: امسال ۱۵۵۰ زائر از استان‌های کرمانشاه، ایلام و همدان از ایستگاه پروازی کرمانشاه با هواپیمای ایران -ایر به زیارت بیت الله الحرام خواهند رفت.

ارسال نظرات