سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار گفت: خانواده‌های شهدا به راستی باگذشت‌ترین مردم جامعه ما وانقلاب ونظام اسلامی هستند که با تقدیم فرزندان خود در امتحانی بزرگ شرکت کرده ودرآن سربلند بیرون آمدند.
کد خبر: ۹۱۴۷۳۷۳
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
خانواده‌های شهدا باگذشت‌ترین افراد نظام اسلامی هستند
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار یوسف اختری که به همراه جمعی از مسئولان شهرستان با خانواده شهید شجاعی دیدار نمود، اظهار داشت: خانواده‌های شهدا به راستی باگذشت‌ترین مردم جامعه ما و انقلاب و نظام اسلامی هستند که با تقدیم فرزندان خود در امتحانی بزرگ شرکت کرده و در آن سربلند بیرون آمدند.

وی افزود: خانواده شهدا با رشد و تعالی فرزندان خود برای جهاد و شهادت در راه خدا، رسالت بسیار بزرگی را انجام دادند و همین حضور و فداکاری شهیدان منتهی به حفظ کشور شد.

فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار بیان کرد: مردم شهرستان بیله سوار مردمی انقلابی و ولایتمدار هستند که برای خانواده شهداء احترام ویژه‌ای قائل هستند و شهیدان و خانواده شهداء را بهترین الگو برای ادامه راه زندگی می‌دانند و لذا به توفیق الهی همچنان روحیه شهادت طلبی در سطح جامعه جاری خواهد بود.

اختری در پایان تصریح کرد: حضور ما در بین خانواده های معظم شهیدان برای خودسازی خود و همچنین قوت قلبی برای دفاع از حریم امنیت جامعه بوده تا انشاء الله شرمنده شهداء نباشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار