به همت بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سقز و همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان یک واحد منزل مسکونی مددجو در روستای سرا واقع در بخش مرکزی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۴۷۳۸۱
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  به همت بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سقز و همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان یک واحد منزل مسکونی مددجو در روستای سرا واقع در بخش مرکزی افتتاح شد.

در این مراسم که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز برگزار شد، فرمانده سپاه این شهرستان گفت: طبق توافقات سازمان بسیج مستضعفین و کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور از شهریور سال گذشته استارت زده شده و پیرو همین توافقات ساخت ۲۴ واحد مسکن مددجویی به همت سپاه سقز و همکاری کمیته امداد امام (ره) در شهرستان نیز آغاز شده است که ۲۱ واحد آن تا هم اکنون افتتاح شد و به بهره برداری رسیده اند و این واحد هم که امروز افتتاح شده شامل آن‌ها خواهد شد.

سرهنگ پاسدار یوسف معروفی افزود: برای ساخت این واحد مسکونی و سایر واحد‌های افتتاح شده ۳۵۰ میلیون ریال به همراه نیروی انسانی توسط سپاه پاسداران، ۵۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه کمیته امداد امام (ره) و ۵۰ الی ۱۰ میلیون ریال آورده شخصی مددجو هزینه شده است.

معروفی بیان کرد: در برنامه‌های سال ۹۸ سپاه سقز نیز ۱۴ واحد مددجوی کمیته امداد، ۱۲ واحد مربوط به بهزیستی و ۲۰۰ پروژه دیگر با همکاری فرمانداری در شهرستان کلید خورده که به یاری حق تعالی در حال انجام هستنند.

سرهنگ معروفی در پایان عنوان کرد: سپاه برنامه‌های متعددی در امر محرومیت زدایی در شهرستان طراحی کرده است که به یاری خداوند و در آینده‌ای نه چندان دور از آن‌ها بهربرداری خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سقز: بسیج سازندگی از شهریور ماه ۹۷ تاکنون ۲۱ واحد مسکونی برای محرومان در روستاها، ساخته است.

خندان با بیان اینکه ۳ واحد دیگر نیز در آینده نزدیک افتتاح و تحویل می‌شود، اظهار کرد: بسیج سازندگی ۲۰۰ پروژه با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و ۳۶ واحد مسکونی دیگر با مشارکت کمیته امداد و بهزیستی خواهد ساخت.

لازم به ذکر است سرهنگ پاسدار یوسف معروفی که به تازه به عنوان فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سقز منصوب شده است در پایان مراسم با مردم روستای سرا گفتگو و مشکلات این روستا را جویا شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات