خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه با اشاره به نقش پشتوانه مردمی نظام اسلامی در صیانت از آرمان های اسلامی و انقلابی گفت: ولایت فقیه و مردم ارکان اساسی و اصلی نظام جمهوری اسلامی هسند.
کد خبر: ۹۱۴۷۳۹۵
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی روز پنجشنبه در جمع بسیجیان روستایی مراغه افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید از تجربیات چهار دهه انقلاب اسلامی  برای تعالی و رشد کشور استفاده شود.
وی ادامه داد: تحقق آرمان های انقلابی، نیازمند پذیرش این مسئولیت بر دوش جوانان بوده زیرا که گام نخست انقلاب را همین جوانان به پیش خواهند برد.
حجت الاسلام طالعی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: ثبات و امنیت، موتور پیشران کشور در عرصه‌ علم و فناوری و ایجاد زیرساخت‌های حیاتی و اقتصادی و عمرانی است.
وی گفت: اوج مشارکت مردمی در مسائل سیاسی چون انتخابات، مقابله با فتنه‌ های داخلی، حضور در صحنه‌های ملی و استکبارستیزی از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه های اخیر است.
حجت الاسلام طالعی با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی افزود: در طول دویست سال  حکومت شاهنشاهی در ایران بیش از 60 درصد این کشور  را از دست دادیم لیکن در طول دفاع مقدس وجبی از کشور را از دست ندادیم و این به برکت خون شهدا و مجاهدت رزمندگان بود.
وی ایران اسلامی را امن ترین کشور در منطقه عنوان و بیان کرد: به همان اندازه که در تفکر دینی، اسلامی وجود ولی و حجت خدا در زمین و میان توده مردم به‌ عنوان رهبر دینی و الهی و مقتدا و اسوه ضرورت دارد،
پذیرش ولایت فقیه و رهبری دینی توسط مردم نیز ضرورتی اجتناب‏ناپذیر است.
وی با اشاره به نقش ولایت فقیه در دوران غیبت گفت: التزام و پیروی از قانون اساسی به‌ عنوان یک پیمان و تعهد عمومی، مهم‌ ترین وظیفه‌ ای است که مردم در برابر حاکم اسلامی بر عهده دارند و اطاعت از ولی امر مسلمین
عامل اتحاد و ضامن پیشرفت همه جانبه کشور خواهد بود.
وی مردم و رهبری را دو رکن اصلی انقلاب بیان کرد و ادامه داد: وقتی دشمن استکباری مشاهده کرد که مردم و رهبر ارکان اصلی حفظ نظام بوده و توطئه های آنان علیه رهبری کار ساز نشد؛ فشار شدید اقتصادی را پیش گرفتند تا مردم را از انقلاب  و نظام اسلامی دلسرد کنند.
وی نقش مردم همراه با بصيرت دينی، تقويت رهبری، تكيه بر حاكميت دين خدا و دين اسلام را مهم ترين راه مقابله با دشمنان و استكبار جهانی و تداوم انقلاب عنوان كرد و گفت: به یقین، با تكيه بر اين اصول، هيچ بيگانه ‌ای نمی‌تواند بر نظام جمهوری اسلامی خللی وارد كند.
وی با تاکید بر تربیت صحیح و سالم فرزندان به عنوان سدی در برابر راه نفوذ دشمن به خانه ها افزود: خانواده ها فریب جریان سازی و فرهنگ سازی های مبتذل و غلط شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی را نخورده و فرزندان خود را اهل نماز و قرآن به بار بیاورند تا برای امام زمان (عج) سرباز باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها