خبرهای داغ:
اولین و بزرگترین رویداد کسب و کار در خراسان جنوبی با حضور جمعی از اساتید این حوزه، دانشجویان، دانش‌آموزان و عموم مردم برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۴۷۴۳۲
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، عصر چهارشنبه 22 خرداد سالن شهید رحیمی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند میزبان جمعی از مشتاقان کسب و کار و علم و دانش در این حوزه بود. این رویداد که توسط شرکت‌های شتابدهی نوآوری جهت و شرکت فیت ارگو پردیس شرکت‌های دانش‌بنیان استان با همکاری مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از اساتید این حوزه برگزار گردید، دارای محورهایی نظیر استراتژی‌های تبدیل ایده به محصول، کارگاه کارآفرینی و راه‌اندازی کسب و کار جدید، کارگاه‌های خلاقیت و تکنیک‌های تفکر خلاق، روانشناسی ثروت، ساخت وب‌سایت و اپلیکیشن، آموزش برندینگ، آموزش تجاری‎‌سازی، کشت هیدرونیک زعفران، طراحی سیستم‌های اکوپونیک، اجرای کف‌پوش اپوکسی بود.

در این همایش با برگزاری چندین کارگاه توسط اساتید حوزه کسب و کار از نحوه ایده‌گرفتن تا تبدیل ایده به ثروت توضیحاتی ارائه شد. آقای صباغ‌زاده یکی از نوآوران برتر خراسان جنوبی در حوزه انرژی‌های نو درباره نحوه خلق ایده و مشکلات این حوزه توضیحاتی ارائه نمود. همچنین مدیرعامل شرکت فیت ارگو آقای وقاری‌مقدم با مدرک کارشناسی‌ارشد مدیریت کسب و کار از تجربیات خود استفاده نمود و نحوه تبدیل ایده‌های ناب به اختراع و کسب ثروت از طریق خلاقیت را بیان کرد. سپس مدیرعامل شرکت شتابدهی نوآوری جهت آقای نیک‌کار نیز به بیان مطالبی در حوزه کسب و کار پرداخت و مثال‌هایی از افراد موفق را بیان کرد که در ابتدا طرد شده بودند.

در پایان همایش نیز به نفرات اول تا پنجم این همایش جوایزی به رسم یادبود اعطا گردید.


پس از برگزاری این دوره، سه نفر اول به شتابدهنده‌های برتر کشور معرفی خواهند شد و سه نفر دوم نیز به پردیس شرکت‌های دانش‌بنیان استان جهت حمایت‌های مادی و معنوی معرفی خواهند شد. افراد مستعد دیگر نیز توسط سرمایه‌گذاران برتر استان و کشور جذب شده و با آن‌ها قرارداد بسته خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها