مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر 22سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز با حضور سردار اصانلو فرمانده قرارگاه همزه سید الشهدا برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۷۴۶۳
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  صبح امروز (پنج‌شنبه ۲۳ خرداد ماه) طی مراسمی با حضور سردار اصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمال غرب، جمعی از مسوولان لشکری و اعضای شورای تامین شهرستان سنندج، فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۲ سپاه بیت المقدس کردستان معرفی شد.


در این مراسم سردار اصانلو با اشاره به رشادت‌ها و موفقیت‌های کسب شده توسط نیرو‌های لشکری اظهار نمود: همدلی و هم‌افزایی بین نیرو‌های مسلح و تبعیت از فرماندهی معظم کل قوا رمز موفقیت در منطقه و جهان است واز امنیت در ایران به عنوان یک نعمت بزرگ الهی یاد کرد.

وی بابیان اینکه شرایط و اوضاع منطقه امروز بسیار حساس و مهم است، افزود: امروز شاهد تلاش استکبار با تمام ایادی خود برای ناامن کردن منطقه و به‌ویژه منطقه‌ای که جمهوری اسلامی در آن قرار دارد، هستیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداگفت:تمام تلاش دشمنان بر این است تا ندای اسلام و استکبارستیزی که امروز از ایران بلند شده را خاموش کنند، اما دشمن باید بداند که در برابر اراده پولادین مردم مسلمان ایران و رزمندگان جبهه مقاومت سرنگون و سرافکنده خواهند شد.

سردار اصانلو خاطرنشان کرد: برای موفقیت دررسیدن به این سطح از توانمندی که مورد انتظار، ولی امر مسلمین، و فرمانده ما است نیازمند یک اراده قوی است، آن‌هم اراده‌ای که بتواند در بینش و نگرش ما با این رویکرد تغییر ایجاد کند.

وی بابیان اینکه نیرو‌های مسلح در دفاع از ارزش‌ها و دستاورد‌های نظام اسلامی همگام و هم‌صدا حرکت می‌کنند، گفت: ولایتمداری، همدلی و همراهی از مؤلفه‌های کسب موفقیت مأموریت‌های محوله نیرو‌های مسلح است.

درپایان این مراسم از سرتیپ دوم پاسدار عین الله نریمانی فرمانده پیشین تقدیر و سرهنگ پاسدار جمشید رضایی به عنوان فرمانده لشکر عملیاتی ۲۲ سپاه بیت المقدس کردستان معرفی شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات