مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: توطئه دشمنان با هوشیاری ملت خنثی می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۷۴۸۸
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از چالدران، حجت الاسلام اسلام حلمی عصر امروز در آئین بازدید از پایگاه‌های عملیاتی پایگاه عملیاتی و مرزی مخمور و یوسف آباد گردان حضرت صاحب الزمان (عج)، اظهار کرد: هوشیاری مسلمانان اعم از شیعه و سنی در این برهه زمانی توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را بر آب می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گویش‌ها و قومیت‌های مختلف را دستاویزی برای ایجاد تفرقه قرار داده است، ادامه داد: حال آنکه بیداری ملت‌ما این توطئه را در نطفه خنثی می‌کند.

این مسوول با ابراز خشنودی از اینکه دشمنان اسلام و انقلاب تاکنون در منطقه شکست خورده‌اند، گفت: ماهیت استکبار جهانی امروز برای همه ملت‌های دنیا روشن شده است، چرا که وضعیت کنونی کشور یمن، سوریه و ... خود گویای جنایات آمریکا و اذناب آن است.

حلمی بر لزوم هوشیاری نسل جوان در مواجهه با دسیسه‌های مختلف استکبار تاکید کرد و ادامه داد: نسل جوان باید به منزله امانتداران انقلاب اسلامی بوده و راه پدران و مادران انقلابی خود را ادامه دهند، این مهم هرگز اتفاق نمی‌افتد مگر در صورتی که همواره هوشیار و آگاه باشند.

وی با بیان اینکه باید اتحاد و همدلی خودمان را حفظ کنیم تا دشمنان برای نفوذ در صفوف فشرده مسلمانان راهی پیدا نکنند، اظهار کرد: شکست دشمنان در این صورت قطعی است.

انتهای پیام

ارسال نظرات