خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی در پیوستن به «طرح جهاد همبستگی ملی» صحنه‌های بی‌نظیر و بی‌بدیل خلق خواهند کرد.
کد خبر: ۹۱۴۷۵۱۸
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳

 اللهوردی داداش‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج در ارومیه، ضمن اشاره به اینکه رییس سازمان بسیج مستضعفین اخیرا از طرح «جهاد همبستگی ملی» برای کمک به سیل‌زدگان رونمایی کرده است، اظهار کرد: اقشار مختلف مردم در آذربایجان‌غربی همگام با سایر مناطق کشورمان در پیوستن به این طرح صحنه‌های بی‌نظیر و بی‌بدیلی خلق خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه براساس این طرح برای مساجد، کسبه و بانک‌ها وظایفی معین شده است، ادامه داد: با ایجاد هم‌افزایی و تقویت روح همبستگی در بین مردم تلاش خواهد شد، تا از این رهگذر هر مسجد عهده‌دار ساخت یک واحد مسکونی در مناطق سیل‌‌زده شود.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی به نقش اصناف در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: بازاریان براساس این طرح عهده‌دار تهیه یک قلم کالای اساسی می‌شوند که به طور قطع همکاری خوبی را به منصه ظهور می‌رسانند، چراکه ایفای نقش این قشر را بعد از جنگ تحمیلی برای بازسازی مناطق جنگ‌زده مشاهده کرده‌ایم.

وی با اظهار اینکه ظرفیت مساجد استان ما و سایر مناطق کشور بیش از ساخت یک خانه است، ادامه داد: چنانچه مردم مومن و متدین از اجرای چنین طرحی آگاه شوند، با همه توان خود در آن مشارکت می‌کنند.

داداش‌زاده ادامه داد: همان طور که ملت ایران، مسلمانان مظلوم فلسطین و یمن را فراموش نکرده‌اند و در برهه‌های مختلف زمانی به یاری آنها شتافته‌اند، به طور قطع در کنار مردم سیل‌زده خودمان نیز قرار می‌گیرند و برای کاهش آلام آنها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

وی بر لزوم معرفی، تببین و اطلاع‌رسانی درباره اجرای طرح «جهاد ملی همبستگی برای کمک به سیل‌زدگان» تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها به واسطه تبلیغ و ترویج این طرح می‌توانند به ایفای نقش بپردازند.

انتهای پیام

ارسال نظرات