استاندار البرز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که باید یاد حقیقت و خاطره شهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمنان، زنده نگه داشت گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی باید بدانند جوانانی که برای دفاع از خاک میهن خون می دهند را نمی توان با تهدید و تحریم ترساند.
کد خبر: ۹۱۴۷۵۷۴
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، عزیزاله شهبازی در دیدار با خانواده های شهیدان برجسته و مشهدی، افزود: شهدا با الگو گرفتن از اهل بیت (ع) برای مقابله با باطل و دفاع از حق جهاد کردند و صبر و بردباری خانواده های آنان ادامه دهنده راه حضرت زینب (س) وصبر کنندگان بر حماسه عاشورا است.

 جوانانی که برای دفاع از کشور خون می دهند زیر بار تحریم و تهدید نمی روند

وی ادامه داد: شهدا آرزویی جز پیروی از سالار شهیدان و آرمانهای امام راحل نداشته اند و امیدواریم بتوانیم برای آرمانهای این ستارگان سپهر ایثار و غیرت قدم بر داریم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خانواده شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند گفت: تجلیل و تکریم از رشارت ها و جانفشانی های رزمندگان دفاع مقدس کوچکترین قدمی است که می توان برای این عزیزان برداشت و این اقدام باید به یک فرهنگ بین مسئولان تبدیل شود.

شهبازی تاکید کرد: امنیت و آرامش امروز کشور مدیون خون شهدا است و ما خدمتگزاران خانواده این عزیزان هستیم و باید یاد و راه آنهارا زنده نگه داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها