معاون اجتماعی نیروی انتظامی با بیان اینکه دشمن اعتماد مردم به نظام را هدف گرفته است گفت: جنگ روانی دشمنان نیز با شکست مواجه می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۷۵۷۷
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار احمد نوریان عصر امروز در مراسم سالروز شهادت شهید "هادی خوش‌خلقت" (شهید شاخص نیروی انتظامی در استان گیلان) در مسجد صاحب‌الزمان (عج) رشت اظهار داشت: شهدا زنده هستند و این بدان معنا است که حاضر و ناظر بر اوضاع کشور هستند.

معاون اجتماعی ناجا با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس ولایی و شجاع بودند که در مصاف با دشمن تا مرز شهادت جانفشانی می‌کردند گفت: هرگز مشاهده نشد که شهیدی در دوران دفاع مقدس به راه خود شک کند و آنان همواره با ایمان و صلابت به راه خود ادامه دادند.

سردار نوریان علت ماندگاری یاد و خاطره شهدا را الهی بودن آنان دانست و تصریح کرد: افراد پس از مرگ به دو گروه بهشتی و جهنمی تقسیم می‌شوند و به نسبتی که روح افراد پالایش شده باشد می‌توانند در عوالم دیگر مثل این دنیا تاثیر بگذارند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) ملت ایران را از اسارت و ذلت نجات داد خاطرنشان کرد: شهید خوش‌خلقت که از نیرو‌های کمیته انقلاب اسلامی بود، فرهنگ انقلابی را وارد ساختار نیروی انتظامی کرد و باعث شد امروزه این سازمان با هویت مجاهدانه عمل کند.

معاون اجتماعی ناجا بیان کرد: شهدا آرمان‌های بلندی داشتند و رسیدن به حکومت جهانی اسلام و سپردن پرچم جمهوری اسلامی به دست امام زمان (عج) از اهداف بلند آنان بود و هر کسی که چنین نیتی داشته باشد نیز قطعاً با شهدا همراه خواهد بود.

وی، ولی فقیه را جانشین امام زمان (عج) دانست و ابراز داشت: دشمنان درصدد هستند که اوضاع داخلی را سیاه نشان دهند و ملت را از انقلاب دور کنند لذا مردم مومن و انقلابی ما بایستی برای حفظ نظام و ایران بدون هیچ ملاحظه‌ای قاطعانه در برابر آنان بایستند.

سردار نوریان با بیان اینکه هم اکنون کشور ما قدرت نخست منطقه است تصریح کرد: کشور ما توانست مقتدرانه از اتفاقات پیچیده سال ۸۸ با موفقیت و اقتدار بگذرد و در طول این ۴۰ سال نیز موفق شد از همه دشمنی‌ها و کارشکنی‌های داخلی و خارجی به سلامت عبور کند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی با اشاره به سخنان چامسکی مبنی بر اینکه جرم ایران ایستادگی در مقابل آمریکا است اظهار داشت: جنگ روانی دشمنان نیز با شکست مواجه می‌شود، زیرا اقتدار و صلابت نظام اسلامی توطئه هر دشمن شیادی را خنثی می‌کند.

سردار نوریان افزود: ایران به لحاظ وسعت، جمعیت، کیفیت نیروی انسانی، امکانات نظامی و موقعیت جغرافیایی به قدرتی کم‌نظیر تبدیل شده است که نمی‌توان با جنگ نظامی آن را شکست داد و تنها راه مقابله با آن استفاده از تهاجم فرهنگی، فضای مجازی و گسترش فحشا در جامعه است.

وی با بیان اینکه دشمن اعتماد مردم به نظام را هدف گرفته است خاطرنشان کرد: دشمن با تحریک مردم، سیاه‌نمایی و اختلاف‌افکنی، قصد شکست ملت را دارد و جوانان وظیفه دارند در گام دوم انقلاب، راه شهدا را ادامه دهند و سخنان مقام معظم رهبری را الگوی خود قرار دهند.

به گزارش بسیج، در ابتدای این مراسم مداح اهل بیت (ع) با نوای خود فضای معنوی این مراسم ارزشمند را عطرآگین کرد و همچنین از اثر چند جوان بسیجی که چهره نورانی شهید "خوش‌خلقت" را به تصویر کشیده بودند، رونمایی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات