خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت : آمریکای ها نماد نفاق ریا وشیطنت هستند وقطعا چنین افرادی شایستگی مذاکره ندارند.
کد خبر: ۹۱۴۷۶۱۴
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از کرمانشاه : ماموستا مُلا محمد محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع امام شافعی کرمانشاه، تلاش‌های مزورانه آمریکا را برای فریبی دیگر و شکست خورده دانست و از موضع متقن و با عزت مقام معظم رهبری در مقابل توطئه‌های جدید آمریکا تقدیر کرد.

وی در ادامه خطبه‌های خود به تشریح اخلاص در نیت و عمل و تأثیرات این ۲ موضوع مهم در زندگی افراد پرداخت و ریا و نفاق را از آفات بدی دانست و گفت: متأسفانه برخی از جامعه را به خود مشغول کرده است.

وی آثار ریا و نفاق این افراد را وسیع و ویرانگر دانست که با آشکار شدن آن اذهان عمومی را از خود و آنچه او تبلیغ می‌کند متنفر می‌کند.

خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه‌ها منافقان و ریاکاران را که با برچسب‌های دینی به ایمان افراد آسیب می‌رسانند و همچون دشمنان دین در مسیر تخریب اسلام حرکت می‌کنند افرادی بدفرجام دانست که بی شک با خشم خداوند مجازات خواهند شد.

ماموستا محمدی تنها راه نجات را صداقت دانست و افزود: افراد صادق با خداوند و خلق در مسیر آرامش و موفقیت گام بر می‌دارند و هیچگاه گرفتار تنفر و انزوا نخواهند شد.

وی، همچنین با توصیه به زنان و دختران مسلمان به حفظ حجاب و پرهیز از بدحجابی گفت: حجاب امنیت است و این امنیت آنگاه حفظ خواهد شد که در ایجاد آن بانوان شایسته جامعه ما احساس مصونیت کنند.

 

ارسال نظرات