خبرهای داغ:
امام جمعه گنبدکاووس:

مقاومت، راهبرد مسئولان و ملت ایران در برابر استکبار است

امام جمعه گنبدکاووس درشرق استان گلستان می گوید که مقاومت و بازدارندگی در حوزه های سیاسی، نظامی و اقتصادی مهمترین راهبرد مسئولان و ملت ایران در برابر تهدیدها و تحریم های استکبار جهانی است و از آن کوتاه نمی آیند.
کد خبر: ۹۱۴۷۶۲۳
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نماز جمعه امروز مردم گنبدکاووس با اشاره به دیدار روز گذشته نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب گفت: سخنان رهبری در این نشست تماماً درس مقاومت و بازدارندگی بود و عزت و بزرگی ملت ایران را به جهانیان نشان داد.

وی افزود: سخنان رهبری در این دیدار به اندازه یک عملیات بزرگ، اضمحلال آمریکا را به جلو انداخت و تمامی توطئه‌های رئیسجمهوریاین کشور استکباری را در فرستادن پیام و واسطه کردن برخی کشورها برای نشاندن ایران پای میز مذاکره، خنثی کرد.

حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: ملت ایران آنگونه که رهبری انقلاب فرمودند، بدون مذاکره و با وجود تحریم‌ها به پیشرفت‌های خود ادامه می‌دهد و انشاالله آینده‌ای روشن در انتظار ملت است.

وی تصریح کرد: تحریم‌های اقتصادی آخرین تیرهای در ترکش آمریکا علیه ملت ایران است که جواب نداده و انشاالله بزودی ملت با ادامه مقاومت و ایستادگی خود، دیوار تحریم‌های ظالمانه این کشور استکباری را فرو خواهد ریخت.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین به اجلاس شانگهای و حضور رئیس جمهوری ایران در این رخداد بزرگ اقتصادی - سیاسی در قرقیزستان اشاره کرد و گفت: نشست‌هایی که دکتر روحانی با برخی سران کشورها از جمله رئیس جمهوری چین انجام داد و در این دیدار بر گسترش روابط اقتصادی و سیاسی دو کشور تاکید شد، موفقیت دیگری برای جمهوری اسلامی در برابر تحریم‌ها و توطئه‌های آمریکا است.

حجت الاسلام ترابی، کشور روسیه را نیز از دیگر شرکای بزرگ ایران در منطقه دانست و افزود: چین و روسیه دو رقیب آمریکا و از شرکای خوب ایران در منطقه هستند و در سایه مقاومت ملت ایران و دیگر ملت‌های منطقه، معامله بزرگ قرن همچون طرح خاورمیانه بزرگ به شکست انجامید و حتی رونمایی هم نشد.

وی از برخی افراد در ایران که خواهان مذاکره با آمریکا بوده و مذاکره را تنها راه نجات کشور می‌دانند، درخواست کرد تا همگام با سیاست‌های رهبری و راهبرد مقاومت در کنار مردم قرار گیرند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار