خبرهای داغ:
امام جمعه موقت گرگان به حضور نخست وزیر ژاپن و دیدار با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: پاسخ مقام معظم رهبری در این دیدار قاطع و بسیار محکم بود؛ ایران هیچ اعتمادی به مذاکره با دولت آمریکا ندارد.
کد خبر: ۹۱۴۷۶۲۴
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت‌الاسلام قاسم لیوانی در خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان اظهار کرد: این روزها مسافران زیادی از اروپا و آسیا وارد ایران شدند تا مسؤولان ایرانی را برای مذاکره با آمریکا متقاعد کنند. یکی از این افراد نخست وزیر ژاپن بود که با حضور در ایران اعلام کرد از سوی ترامپ حامل پیامی برای شما هستم، او می‎خواهد با صداقت با شما گفت‎وگو کند.

وی با اشاره جواب قاطع و سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن، اظهار کرد: تضمینی وجود ندارد که آمریکا به عهد خود وفا کند و ما به ترامپ اطمینان نداریم چون عدم صداقتش را نشان داده است، چرا که آمریکا از یک طرف واسطه می ‌فرستد اما از طرف دیگر چند شرکت پتروشیمی را تحریم می‌کند و این نشان بی ‌اعتمادی است.

لیوانی در ادامه با اشاره به 29 خرداد سالروز مرگ دکتر شریعتی، افزود: دکتر شریعتی در فضایی مسموم و ضد دین در دانشگاه، تلاش های بی شماری را برای به ثبات رساندن جایگاه دین در نزد روشنفکران انجام داد.

امام جمعه موقت گرگان بیان کرد:‌ دکتر شریعنی در بیداری دانشجویان نقش بسیار خوبی داشت و در گرایش دانشجویان به دین و آیین مقدس اسلام نقش آفرینی کرد. 
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها