امام جمعه فرخشهر گفت: ملت ایران مقاومت در برابر دشمنان را انتخاب کرده و در برابر زیاده‌خواهی دشمنانشان ایستادگی خواهند کرد.
کد خبر: ۹۱۴۷۶۳۵
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد احمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه فرخشهر با اشاره به ملاقات اخیر نخست وزیر ژاپن با مقام معظم رهبری، گفت: این جلسه سرشار از اقتدار، عزت و استدلال مقام معظم رهبری بود.

امام جمعه فرخشهر با اشاره به پاسخ‌های منطقی مقام معظم رهبری به ادعاهای مقام ژاپنی، مثال زد: وقتی نخست وزیر ژاپن گفت مقامات امریکا دنبال تغییر در حکومت ایران نیستند، معظم له فرمودند که آنان نمی‌توانند در این خصوص نقش‌آفرینی کنند و این کار از عهده آنان خارج است.

احمدی با استناد به یک نظرسنجی دانشگاهی در خارج از کشور، توضیح داد: امروز همه می‌دانند که ملت ایران مقاومت را انتخاب کرده و در برابر زیاده‌خواهی دشمنانشان ایستادگی خواهند کرد؛ امروز ملت ما با مقاومت پیشرفت خواهد کرد درحالی که امریکا رو به افول است و خودشان هم به این موضوع اعتراف می‌کنند.

رئیس حوزه‌های علمیه‌های استان چهارمحال و بختیاری توضیح داد: ما از مسؤولان می‌خواهیم به اقتصاد و معیشت مردم توجه کنند و شعار سال را در دستور کار قرار دهند.

وی اضافه کرد: جوانان غیرتمند، متدین و تحصیل کرده ما امروز بیکار هستند و این وظیفه مسؤولان است که برای آنان شغل ایجاد کنند؛ ما باید در انتهای این سال شاهد رونق تولید به دست جوانان مؤمن باشم.

امام جمعه فرخشهر با اشاره به بی‌برنامگی و سوءمدیریت در بخشی از دولت، خاطرنشان کرد: یکی از مدیران ادعا کرده بلیط هواپیما در سال جاری گران نمی‌شود و این درحالی است که بلیط هواپیما در بسیاری از مواقع سلیقه‌ای اعلام می‌شود و از طرف دیگر بلیط قطار و اتوبوس را گران کرده‌اند.

ارسال نظرات