امام جمعه شهر گتاب مقاومت در همه عرصه ها را کارگشا دانست و افزود:اقتصاد مقاومتی دارویی برای مشکلات اقتصادی کشور است.
کد خبر: ۹۱۴۷۶۴۱
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت الاسلام دکتر تقی پور امام جمعه شهر گتاب در خطبه های امروز نماز جمعه  با اشاره به سخنان مقتدرانه رهبر معظم انقلاب در دیدار روزگذشته با نخست وزیر ژاپن درباره آمریکا گفت:مقاومت یعنی عبور از موانع ها که انقلاب اسلامی 40 سال در برابر زورگویان غربی مقاومت کرد.

وی با بیان اینکه سازش موجب افزایش خوی وحشیانه دشمن می شود، افزود: در جنگ اراده ها تفکر مقاومت تنها راه پیروزی است که درهمین یک ماه اخیر، ترامپ چندین بار مواضعش را در برابر ایران تغییر داد.

امام جمعه شهرگتاب در ادامه خطبه های خود با تصریح براینکه خط مقاومت دیگر در ایران نیست، اضافه کرد: جبهه مقاومت در لبنان ،عراق ، یمن ،سوریه وکشورهای دیگر گسترده شده و باعث تغییر در محاسبات دشمن شد.

حجت الاسلام دکتر تقی پور به عملیات روانی دشمن در فضای مجازی اشاره و خاطر نشان کرد: دشمن در پی القای ترس و ناامید کردن مردم است.

امام جمعه گتاب با بیان این مطلب که دشمن با ترفند القای ترس در تلاش است تا مقاومت مردم را سست کند، اظهار کرد: تهدیدات دشمن برای از بین بردن دستاوردهای انقلابی است که هزاران شهید به پای آن جان دادند.

وی در ادامه خطبه های خود به سه گروه داخلی که با مقاومت در برابر زورگویی آمریکا مخالف هستند، اشاره و بیان کرد: دسته اول شیفتگان غرب هستند و حرفشان این است غرب تکنولوژی و فرهنگ دارد .این گروه غربی ها را برتر از ما دانسته و می گویند آنها باید به ما زندگی بدهند.

حجت الاسلام دکتر تقی پور گروه دوم را کسانی دانست که از مقابله با زورگویی غربی ها می ترسند.

امام جمعه شهر گتاب اضافه کرد: گروه سوم کسانی هستند که در سایه حمایت از غرب و در قبل دشمنی با جمهوری اسلامی ارتزاق می کنند.

وی با اشاره به تاکیدات رهبرمعظم انقلاب در طول 30 سال رهبری به مقاومت ، خاطر نشان کرد: آن زمانی که ضعیف بودیم آمریکا هیچ غلطی نکرد و حال که در اوج اقتدار هستیم بازهم آمریکا نمی تواند غلطی بکند.

حجت الاسلام دکتر تقی پوربا بیان اینکه وزارت اقتصاد آمریکا وزارت جنگ است،مقاومت در همه عرصه ها را کارگشا دانست و افزود:اقتصاد مقاومتی دارویی برای مشکلات اقتصادی کشور است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها