خبرهای داغ:
خطیب نماز جمعه نگین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهر گفت :با وجود آنکه تمام بررسی‌ها و شواهد و قرائن نشان از صلح آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای ایران اسلامی داشت، دشمن به بهانه‌های واهی توافق برجام را نادیده انگاشت و یک بار دیگر بدعهدی و غیرقابل اعتماد بودن خود را نشان داد.
کد خبر: ۹۱۴۷۷۰۴
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام بهرامی؛ امام جمعه نگین شهر در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته نگین شهر اظهار داشت: دشمن باید بداند که ایران اسلامی در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های بدخواهان نظام، متحد و یکپارچه با تمام توان ایستاده و هرگز دست از مقاومت برنمی دارد.

وی افزود: دشمن نشان داده که به هیچ عنوان نمی‌توان به آن اعتماد کرد و در قضیه برجام که سال‌ها به طول انجامید و در نهایت آمریکا از آن خارج شد، این مساله به خوبی اثبات گردید و در حالی که ایران به تعهدات خود در برجام پایبند بود، دشمن از آن سرپیچی کرد.

حجت الاسلام بهرامی بیان کرد: با وجود آنکه تمام بررسی‌ها و شواهد و قرائن نشان از صلح آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای ایران اسلامی داشت، دشمن به بهانه‌های واهی توافق برجام را نادیده انگاشت و یک بار دیگر بدعهدی و غیرقابل اعتماد بودن خود را نشان داد.

امام جمعه نگین شهر خاطر نشان کرد: هم اکنون دشمن که ایستادگی امت اسلامی را می بیند، سعی دارد با فشارهای اقتصادی، جلوگیری از فروش نفت ایران و… توطئه‌های خود را عملی کند و موجب ایجاد تفرقه شود.

وی تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در فرمایشات اخیر خود عنوان کردند و ما نیز پیرو این فرمایشات هستیم، هیچ گونه اعتماد و اطمینانی به دشمن به ویژه آمریکا وجود ندارد و در مورد آمریکا این بدعهدی‌ها در طول تاریخ به کرات مشاهده شده است.

خطیب جمعه نگین شهر ابراز داشت: امروز باید تلاش کنیم تا بیش از پیش، آموزه‌های دین مبین اسلام در جامعه پیاده سازی و اجرا شود، تا آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد و هر روز به سمت رشد و پیشرفت گام برداریم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها