مسئول سازمان بسیج ورزشکاران کشور شب گذشته در برنامه ورزش از نگاه دو به بررسی حرکت کشتی گیر اوکراینی پرداخت و اظهار داشت: کار المار نورعلی‌اف موجب افتخار جهان اسلام است
کد خبر: ۹۱۴۷۸۶۱
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار داود آذرنوش شب گذشته در برنامه ورزش از نگاه دو به بررسی حرکت کشتی گیر اوکراینی پرداخت و اظهار داشت: کار المار نورعلی‌اف موجب افتخار جهان اسلام است و میتوانیم بگوییم که پیام حضرت آقا به جوانان اروپایی در ورزش به مانند دیگر اقشار ثمره خودش را نشان داده است.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران کشور گفت: شاهد این هستیم که پهلوان خودمان با یک اقدام ارزشمند عکس حضرت آقا را روی پیراهن خودشان حک کردند و این را به جهان نشان دادند.

وی در خصوص پیامهای این حرکت انقلابی ادامه داد: عشق به حضرت آقا در خارج از کشور شاید بیشتر از داخل کشور باشد ، اگرچه عشق به رهبری در داخل کشور فراوان است ولی جوانان انقلابی در خارج از کشور به مانند جوانان خودمان عشق ویژه ای به حضرت آقا دارند.

اذرنوش خاطرنشان کرد: بحث انقلاب ما در خارج از کشور نیز به بار نشسته و جوانان عزیز در کشور های خارج ضمن بلند کردن صدای عدالت در تبعیت فرامین حضرت آقا گام برمیدارند.

ارسال نظرات