جعفر مردانی، دو اصل رعایت قانون مداری و بی طرفی را کلید واژه‌های اصلی ستاد انتخابات استان در برگزاری یک انتخابات سالم دانست.
کد خبر: ۹۱۴۸۱۰۴
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جعفر مردانی روز گذشته در نشست ستاد انتخابات استان افزود: در نظام مردم سالاری جمهوری اسلامی، رأی دادن یک تکلیف شرعی محسوب شده و به همین جهت تقاضا می‌شود تا عوامل اجرایی انتخابات، هیچ گونه رفتار، کردار و یا شائبه‌ای در جهت جانبداری از یک نامزد خاص تا زمان پایان فرایند انتخابات نداشته باشند.

وی، اعتماد سازی را در دستور کار جدی مجریان برگزاری انتخابات برشمرد و تاکید کرد: هر قدر همه کارها درست و به موقع در جای خود انجام و به مردم نیز منتقل و اطلاع رسانی شود به طور قطع شاهد حضور بیشتر آنها در پای صندوق‌های رأی خواهیم بود که در نهایت به کارآمدی نظام نیز منجر می‌شود.

مردانی تصریح کرد: بدون تردید هر قدر شاهد حضور بیشتر و باشکوه‌تر مردم در انتخابات باشیم در واقع دشمنان خود را ناامیدتر کرده ایم و باید سعی کنیم با تلاش بیشتر و اعتمادسازی به این هدف دست یابیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، دو اصل رعایت قانون مداری و بی طرفی را کلید واژه‌های اصلی ستاد انتخابات استان در برگزاری یک انتخابات سالم دانست و گفت: امید است با بهره گیری سنجیده از تجارب گذشته در برگزاری انتخابات، باز هم شاهد برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه با مشارکت و حضور گسترده مردم باشیم.

ارسال نظرات