خبرهای داغ:
فرمانده گردان عملیاتی امام رضا (ع) هندیجان از دیدار و تجلیل به همراه جمعی از مسئولان و بسیجیان از مدافعان حرم آل الله شهرستان هندیجان خبرداد .
کد خبر: ۹۱۴۸۶۸۱
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵

پاسدار عبدالرسول محبعلی در شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: تجلیل از حماسه آفرینی ها و افتخارات رزمندگان مدافع حرم آل الله موجب دلگرمی و ایجاد انگیز در سایر نیروهای بسیجی و تقدیر از مدافعان و خانواده های آنان است.

وی افزود: با پیگیری و تماس با برخی مسئولان مربوطه هندیجان و دعوت از بسیجیان و پرسنل گردان عملیاتی امام رضا(ع) در یک اقدامی پسندیده از مدافعان حرم و خانواده های آنها دیدار و به شایستگی مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی بابیان تجلیل از مدافعان حرم یک الگوی مناسب رفتاری است گفت: از برادر پاسدار و رزمنده نصاری مدافع حرم و عضو گردان عملیاتی امام رضا (ع) و خانواده مرحوم بسیجی رشید رفیعی از مدافعان حرم و بسیجی گردان تحلیل شد و با این حرکت فرهنگی الگویی برای سایر بسیجیان ودیگر آحاد مردم شد که همیشه یادمان باشد در هر شرایطی قدر دان زحمات و ایثار این دلاور مردان غیرتمند باشیم.

 

پاسدار محبعلی فرمانده گردان عملیاتی امام رضا (ع)عنوان کرد : گرامی میداریم یاد و خاطره شهدای مدافع حرم که با پیروی ورفاه از حرم اهل بیت (ع) با جان و دل بپا خواستند تا دراین راه مقدس به فیض عظیم شهادت نائل آمدند و مطمعنا هیچگاه این همه فداکاری تا نسل های آینده فراموش نخواهد شد و مثل یک نور درخشان ماندگار خواهد بود.

وی بااشاره به سرکسی از بسیجیان پیشکسوت و رزمنده بیان کرد : با برنامه ریزی و هماهنگی های لازم همانند قبل از خانواده های رزمنده و بسیجیان پیشکسوت عضو گردان عملیاتی امام رضا (ع) با دعوت از مسئولان شهرستان هندیجان سرکشی و از آنها تجلیل خواهد شد و کاری که بتوانیم برای آسایش این افراد داشته باشیم کوتاهی نخواهد شد.

پاسدار محبعلی تصریح کرد : هر عزت و افتخار در کشور با رشادت های دلاور مردان و شیر زنان بسیجی و شجاعت بی نظیر شهدا و صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا محقق شده است و راه و رسم ایستادگی در مقابل ظلم و ستم را همه ماها از نهضت مقدس عاشورا آموخته ایم.

فرمانده گردان عملیاتی امام رضا (ع) بیان داشت : در جمع آوری کمک های مردمی و مخصوصا بسیجیان با نصب چادر در شهرستان برای سیل زدگان اقلام مورد نیاز جمع آوری ودر مناطق سیل زده ارسال شد و اکنون اینگونه کمک ها ادامه دارد و در این شرایط آب و هوای گرم خوزستان مردم سیل زده فراموش نشده اند و به یاری خداوند در خدمت این بزرگواران هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها