خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
نماینده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در دیدار با خانواده شهیدخرسند:
نماینده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح با خانواده شهیدخرسند دیدار کرد.
کد خبر: ۹۱۴۸۷۹۰
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، نماينده فرمانده كميته جستجوي مفقودين ستاد كل نيروهاي مسلح در دیدار با خانواده شهید حجت الاسلام محمد خرسند و با حضور معاوت فرهنگی رزمندگان کشور، نماینده ایثارگران ستاد کل نیروی مسلح  و خانواده شهید با اشاره به اهمیت شهادت از دیدگاه ائمه اظهار داشت: برای خیلی ازعزیزانی که دراین مسیر مجاهدت کردند شاید شب قدر میسر نشود که به الله بپیوندند و به شهادت برسند.

سردار پاسدار داود غیاثی راد با بیان اینکه هرگونه مرگ و روش های مختلف آن پیام تسلیت دارد گفت: مرگی که در راه خدا و شهادت باشد به فرموده حضرت علی(ع) اشرف الموت است و به همین منظور ما برای تبریک شهادت ایشان محضر خانواده و محضر عزیزان و بزرگانی که درمجلس هستند آمدیم.

شهید خرسند، یک شهید ملی، شهید شب‌های قدر و شهید رمضان است

وی ادامه داد: آنچه که تسلیت دارد، فقدان این عالم بزرگ و امام جمعه محترم و این اندیشمند عزیز است که به هرترتیب عمری را مجاهدت، فتوت و جوانمردی کردند و به مردم کمک کردند و به حمایت از انقلاب، اسلام و جمهوری اسلامی پرداختند و در این مسیر و برای رضای خدا به شهادت رسیدند.

نماينده فرمانده كميته جستحوي مفقودين ستاد كل نيروهاي مسلح  با بیان اینکه هیئت رئیسه ستادکل نیروهای مسلح خصوصا اداره کل ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده کمیته معقوبین ستادکل نیروهای مسلح، سلام مخصوص و ارادت خالصانه خودشان را محضر خانواده محترم، همسر بزرگوار شهید، فرزندان برومند شهید و اقوام و آشنایان شهید اعلام داشتند، اظهار داشت: ما حامل پیام و سلام این عزیزان هستیم.

وی گفت: بعضی از شهرستان ها از جمله تهران این شهادت مظلومانه را بزرگ داشتند به گونه ای که بزرگترین تصویری که دربیلبوردهای شهر است، تصویر شهید خرسند است و نشان می‌دهد که ایشان، یک شهید ملی، شهید شبهای قدر و شهید رمضان است.

شهید خرسند، یک شهید ملی، شهید شب‌های قدر و شهید رمضان است

غیاثی راد ادامه‌داد:  همه ملت ایران از این نحوه شهادت دل‌هایشان آزرده شد و در سراسر کشور و دنیا ازجمله یمن، سوریه و عراق این شهادت را در حقیقت به عنوان یک حادثه‌ای که برای یک روحانی اسلامی به وجود آمده دنبال کردند.

وی با بیان اینکه شهادت امام جمعه کازرون در شب قدر یک بازتاب بین‌المللی داشت اظهار داشت: اگر در مورد شهید بهشتی گفتند که شهادتش برای اسلام و جمهوری اسلامی کمتر از علمش نبود باید درمورد شهیدخرسند هم اینچنین گفت؛ که شهادتش تاثیرگذار بود،هم آگاهی به مردم استان فارس داد و هم آگاهی‌های ثانوی برای ملت ایران داشت.

شهید خرسند، یک شهید ملی، شهید شب‌های قدر و شهید رمضان است

وی با بیان اینکه شهادت ایشان وسیله آگاهی جهان اسلام و امربه معروف  و نهی ازمنکر و احیای جهان اسلام است افزود: درحقیقت نیروهای مسلح این شهادت و جانبازی این شهید بزرگوار را ارج می‌نهد و احترام و ارادتشان را به محضر بازماندگان شهید اعلام می‌کنند.

به گزارش بسیج، در این دیدار لوحی از طرف ستاد کل نیروهای مسلح  به عنوان سند افتخار و یادگار به خانواده شهید حجت الاسلامحمد خرسند تقدیم شد.

شهید خرسند، یک شهید ملی، شهید شب‌های قدر و شهید رمضان است

ارسال نظرات
پر بیننده ها