عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «بسیج»:
غلامرضا شرفی گفت: بسیج قابلیت توان اجرایی و تجربی خوبی را دارد و به طور یقین بسیج نقشی نافذ و پرفایده در اجرای طرح جهاد همبستگی ملی دارد .
کد خبر: ۹۱۴۸۸۲۷
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵

غلامرضا شرفی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت:در طرح جهاد همیستگی ملی دو موضوع گنجانده شده است: یکی هر مسجد یک خانه و دیگری هر کسبه یک کالای اساسی؛ بنابراین هر مسجد برای سیل زدگان یک خانه درست یا تعمیر کند. در موضوع دوم هم هر کسبه با اهداء یک کالای اساسی برای سیل زدگان اهداء کند.

و با بیان اینکه بسیج به عنوان شالوده اساسی در بکارگیری توان عمومی مردم  در مورد حوادث ایفای نقش کند افزود: انتظار این است که  است که از نیروهای آموزش دیده تر و تخصصی تر جهت امدادرسانی در شرایط مختلف استفاده شود این در حالی است که بسیج قابلیت توان اجرایی و تجربی خوبی را دارد و به طور یقین بسیج  نقشی نافذ و پرفایده در اجرای طرح جهاد همبستگی ملی  دارد .

عضو کمیسیون انرژی مجلس در خاتمه افزود: هر گونه تشکلی که  در سازماندهی نیروی ملت پیش می رود از یک انسجام تشکیلاتی قوی برخوردار باشد تا بتواند این شاکله انسجام خود را حفظ کند.

ارسال نظرات