خبرهای داغ:
دبیر جشن های بین المللی زیر سایه خورشید در استان کرمانشاه گفت: امسال از تمام ظرفیت های جشن های زیر سایه خورشیدایجاد اتحاد بین اهل تسنن وتشیع باید استفاده شود.
کد خبر: ۹۱۴۸۹۳۱
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری  بسیج از کرمانشاه، رضا فرخشاهی پیش از ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی جشن‌های دهه کرامت و کاروان زیر سایه خورشید که با حضور آیت‌الله شیخ‌مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، جشن‌های زیر سایه خورشید را بهترین فرصت برای خدمت‌رسانی دانست.

دبیر جشن‌های بین‌المللی زیر سایه خورشید در استان کرمانشاه ادامه داد: برنامه‌ریزی لازم برای حضور مردم در این برنامه‌ها از اولویت جشن‌ها‌ست و امیدواریم با برنامه‌ریزی لازم توسط ائمه جمعه و سپاه این اتفاق رخ دهد.

وی خاطرنشان کرد: جذاب کردن برنامه در مناطق اهل تسنن یکی از موضوعاتی است که اسباب حضور اقشار مختلف مردم در مناطق اهل تسنن را فراهم می‌کند و این در حالی است که حضور نخبه‌‌های اهل تسنن در این برنامه بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

فرخشاهی تصریح کرد: امسال از تمام ظرفیت‌های این جشن برای خدمت‌رسانی به مردم و ایجاد اتحاد بین اهل تسنن و تشیع باید استفاده شود.

وی با اشاره به برنامه‌های سال گذشته، یادآور شد: اجرای برنامه به نحو احسن در مناطق اهل تسنن و  پوشش این  برنامه‌ها در سال گذشته بسیار جالب و جذاب بود و تاثیر بسیار زیادی در بین اهل تسنن مردم سراسر جهان گذاشت.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه نیز در ادامه، ایجاد مودت و دوستی در این برنامه‌ها را خیلی مهم دانست و گفت: استفاده از برنامه‌های اهل تسنن همچون دف‌زنی در سال گذشته به این مساله خیلی کمک می‌کند.

سرهنگ بهشتی یادآور شد: تاکیدات مقام معظم رهبری بر خدمت‌رسانی در مناطق آسیب‌پذیر و حاشیه‌ای شهر است و امیدواریم با برنامه‌ریزی کافی زمینه خدمت‌رسانی در مناطق حاشیه‌ای انجام شود.

وی ادامه داد: با هدف عمل به بیانات مقام معظم رهبری جشن‌های پیرامون این برنامه را به سمت مناطق حاشیه‌ای خواهیم برد و از ظرفیت‌های هنری جامعه اهل تسنن برای برگزاری این برنامه استفاده خواهیم کرد.

بهشتی خاطرنشان کرد: برگزاری جشن‌ها در مناطق حاشیه و یا اعزام تیم‌های خدمت‌رسانی در مناطق حاشیه‌ای و سرکشی از خانواده‌های محرومان از برنامه‌های پیرامونی این موضوع خواهد بود.

ارسال نظرات