مدیرکل اوقاف لرستان با اشاره به این‌که ثبت‌نام مخاطبین طرح «نشاط معنوی» از ۲۵ خردادماه آغاز شده و تا ۱۲ تیرماه ادامه دارد، گفت: افتتاحیه طرح نشاط معنوی ۱۳ تیرماه و شروع دهه کرامت برگزار شده و اختتامیه آن نیز ۲۹ مردادماه مصادف با عید سعید غدیرخم خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۴۸۹۳۷
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن طباطبایی، در جمع خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح «نشاط معنوی» در تابستان امسال در سطح امام‌زاده‌های لرستان، گفت: این طرح با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان در کشور به‌صورت هم‌زمان برگزار می‌شود.


وی با بیان این‌که طرح نشاط معنوی تابستان امسال در بقاع متبرکه شاخص استان لرستان برگزار می‌شود، ادامه داد: تربیت قاریان برجسته، جذب علاقه‌مندان به دوره‌های آموزشی قرآن و مفاهیم قرآنی، اذان و اقامه و تکمیل هسته فرهنگی در امامزادگان با حضور جوانان فرهیخته از نتایج برگزاری این دوره در سال‌های گذشته بوده است.


طباطبایی اضافه کرد: برگزاری خیمه‌های معرفتی، ارائه مشاوره‌های لازم، حضور مبلغین برجسته کشوری و برگزاری اردوهای مشارکتی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در کنار طرح نشاط معنوی برگزار می‌شود.


وی با بیان این‌که برنامه‌ریزی جهت غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان‏‏‏، که حقیقتاً سرمایه‌های گران‌بهای این مرزو بوم‌اند‏‏‏، ضروری‌ است، عنوان کرد: لازم است تمامی نیروهای دلسوز فرهنگی و مجاهدان عرصه جنگ نرم، نسبت به غنی‌سازی اوقات فراغت این جوانان اهتمام داشته و آن‌را مغتنم شمارند.


طباطبایی اظهارکرد: جذب نسل جوان و نوجوان به بقاع متبرکه در جهت کادرسازی برای مدیریت بقاع متبرکه، به‌ویژه مراکز افق، تعامل و مشارکت با نهادهای فرهنگی هم‌سو جهت همپوشانی و وحدت رویه در انجام امور فرهنگی و ترویج معارف اسلامی و غنی نمودن اوقات فراغت دانش آموزان از اهداف مهم طرح نشاط معنوی است.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به این‌که تبلیغات و ثبت‌نام مخاطبین طرح نشاط معنوی از۲۵ خرداد ماه آغاز شده و تا ۱۲ تیرماه ادامه دارد، عنوان کرد: افتتاحیه طرح نشاط معنوی ۱۳ تیرماه، هم‌زمان با ولادت حضرت معصومه(س) و شروع دهه کرامت برگزار و اختتامیه آن نیز ۲۹ مردادماه مصادف با عیدسعید غدیرخم خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات