همایش یکروزه توجیهی بسیج هنرمندان همدان در اردوگاه فرهنگی ابوذر همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۹۰۰۷
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶

به گزارش سرویس بسیج هنرمندان خبرگزاری بسیج، رسول کرمی مسئول سازمان بسیج هنرمندان همدان گفت: همایش یکروزه توجیهی بسیج هنرمندان همدان در اردوگاه فرهنگی ابوذر همدان برگزار شد.
وی ادامه داد: در این همایش سردار فرجی جانشین فرمانده سپاه همدان و حجت الاسلام مطهری سرمربی قشر هنرمندان در خصوص مسائل سیاسی و فرهنگی روز مطالبی را بیان کردند.
وی در تشریح برنامه های این همایش بیان کرد: انجمن ها و گروه های هنری و ادبی نیز مطالب تخصصی را برای سال ۹۸ مورد بررسی قرار دادند و معاونت نیروی انسانی بسیج هم مدیران کانونها و مسؤلین سرمایه انسانی را توجیه کردند.
کرمی ادامه داد: در این مراسم سردار فرجی در خصوص تهدیدات دشمن در عرصه نظامی و جنگ روانی برای دلسرد کردن مردم مطالبی را بیان کرده و به گوشه ای از توانمندیهای نظامی ایران و جبهه مقاومت پرداختند و همچنین خاطراتی را از سوریه برای هنرمندان بسیجی بیان نمودند و ازهنرمندان خواستند تولیدات هنری برای معرفی شهدا داشته باشند.
وی اظهار کرد: در ادامه این برنامه حجت الاسلام مطهری سرمربی قشر همچنین به اهمیت هنر پرداخته و سیر پیروزی انقلاب تا کنون را تشریح کرده و در ادامه به نقش هنر مندان در گام دوم انقلاب را تشریح کردند.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان همدان یادآور شد: همچنین مسئولین و اعضا انجمن های ۹ گانه به همراه مسئولین گروه های هنری جلسات تخصصی برگزار کرده و مصوباتی را مکتوب نمودند که سر لوحه اقدامات انجمن ها در سال ۹۸ است و هدف از اجرای برنامه تقویت شبکه سازی ابلاغی سازمان می باشد.

ارسال نظرات