خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: همه مجموعه امنیتی کشور اعم از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی برای مرزبندی های ایران تلاش کرده و همواره پاسدار میهن بوده اند.
کد خبر: ۹۱۴۹۱۱۲
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اما سجاد(ع) شهرستان قزوین، با حضور سرهنگ برزگر جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) و جمعی از مسوولان استانی و فرماندهان نواحی در سالن مطهری سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین برگزار شد.

سرهنگ برزگر جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم بیان کرد: 22 بهمن ماه سال گذشته، بیانیه گام دوم از سوی مقام معظم رهبری صادر شد و ایشان تاکیدات فراوانی بر ای دغدغه مندان این امر داشتند. برای بیانیه گام دوم زحمات زیادی کشیدی شده و نیاز است در حوزه تبیین اجرای آن باید کارشناسان برنام ریزی شود.

وی گفت: معمولا ملتها و جوامع مختلف زیربار دشواری ها و گرفتاری های انقلاب ها نمی روند، اما ملت ایران برای پیاده سازی احکام شریعت اسلام و مبارزه با ظلم و ایجاد عدالت، انقلاب اسلامی را آغاز کرد و ویژگی های انقلاب اسلامی، مردمی و اسلامی بودن انقلاب می باشد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) اظهار کرد: بی توجه نبودن به ارزشهای انقلاب امری بسیار مهم است به همین دلیل معذورات این مسیر از سوی مسوولان پذیرفته نیست.

سرهنگ برزگر عنوان کرد: راهبرد انقلاب از بدو انقلاب همان شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است. بخش معدودی از مسوولان در طول انقلاب خودباختگی داشتند اما در سطح کلان، مسوولان، همپای مردم و در مسیر بیانات رهبر معظم انقلاب حرکت کرده و نظام را یاری رسانده اند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ویژگی های انقلاب اسلامی افزود: انقلابها تاریخ مصرف دارند اما انقلاب اسلامی به واسطه احکام اسلام هرگز تاریخ مصرف ندارد.

مسیر انقلاب هرگز عوض نشده و هرگز انقلاب اسلامی اهل انفعال نبوده است.

این مقام ارشد نظامی اضافه کرد: نسبت به وصول انقلاب همچنان پایبند بوده و هستیم و همه مجموعه امنیتی کشور اعم از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی برای مرزبندی های ایران تلاش کرده و همواره پاسدار میهن بوده اند.

سرهنگ برزگر ادامه داد: هیچ گاه جمهوری اسلامی در جنگها پیش قدم و اهل نزاع و تنش نبوده اما در هر جنگی که بر کشور و مردم تحمیل شده، با جسارت و شدت در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و مقابله با دشمن در خلیج فارس و نیز جنگ هشت ساله ایران و عراق، نمونه بارز این امر است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) تصریح کرد: در یکصد سال گذشته تاریخ ضعف نیروهای آمریکایی را به یاد ندارد اما همین نیروها با تمام قدرت، در اوج ذلت در مقابل نیروهای ایرانی زانو زده و گریه کردند که این امر نشان از حکمت مقام معظم رهبری و حمایت ملت و صلابت و اقتدار نظام دارد.

وی گفت: انقلاب اسلامی برکاتی داشته که طبق نظر مقام معظم رهبری پایان دادن به خیانتهای قاجار و پهلوی و تحقق عنصر اراده ملی در شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است. همچنین روحیه خود اتکایی و انقلابی و باور قلبی در انقلاب وجود دارد و موجب پیشرفت انقلاب می شود.

سرهنگ برزگر با اشاره به قدرت نظامی انقلاب در طول این چهل سال بیان کرد: عدالت و سنگینی کفه عدالت در گسترش خدمات زیرساختی جمهوری اسلامی در همه جای کشور وجود دارد. طبق بیانات مقام معظم رهبری در چهل ساله دوم انقلاب، محصول چهل ساله انقلاب در منظر شماست که اقتدر و عزتمندی از دیگر خصیصه های چهل سالگی انقلاب است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) عنوان کرد: فراگیری اثرات مثبت انقلاب در منطقه، پیشرفتهای پزشکی و دانش و تکنولوژی از دیگر دستاوردهای انقلاب در چهل سالگی می باشد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه برای موفقیت حتما باید به جوانان و مردم اعتماد کرد اضافه کرد: باید به جوانان میدان داد و برای آنها فرصتهای شغلی مناسب ایجاد کرد و نیروهای انسانی مومن مورد توجه قرار بگیرند چرا که نیروی انسانی پرقدرت انقلاب هستند و از این بین بیش از چهارده میلیون نفر دارای تحصیلات عالیه هستند. در بخش دانش آموختگان علوم و مهندسی رتبه دوم جهان را داریم.

گفتنی است با حکم سردار شاهرخی، سرگرد اصلی بیگی به عنوان فرمانده سپاه امام سجاد منتصب  شد. پیش از این سرهنگ صادقپور در سمت فرماندهی این ناحیه بود که بعنوان مسوول بسیج سازندگی استان انتصاب شد.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها