خبرهای داغ:
امام جمعه مرند بر ضرورت اجرای آتش به اختیار در طرح های تابستانی تاکید کرد و گفت: کار فرهنگی با بخشنامه و دستورالعمل عملیاتی نمی شود.
کد خبر: ۹۱۴۹۲۳۷
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام  علی نعمت زاده، ظهر امروز در جلسه هماهنگی طرح اوقات فراغت شهرستان مرند اظهار داشت: عوارض سهل انگاری در غنی کردن اوقات فراغت نسل جوان بسیار در جامعه مشخص است، مسائل فرهنگی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران بسیار مهم بوده و در حفظ آن نیز مؤثر است.

وی افزود: دشمن توطئه‌هایی علیه نسل جوان تدارک دیده و با بهره گیری از فضای مجازی و حقیقی، ارزش‌های انقلاب اسلامی را نشانه گرفته است، برنامه‌هایی در صداوسیما تبلیغ می‌شود که گردانندگان آن فرزندان خود را در دیگر کشورها به دنیا می‌آورند تا تبعه آن کشور شود اما آیت الله العظمی سیستانی با اینکه در عراق نفوذ عمیقی دارد اما هیچ گاه از ایرانی بودن خود دست برنمی دارند.

حجت الاسلام نعمت زاده تاکید کرد: بیش از ۵۰ هزار نسل جوان شهرستان مرند در فصل تابستان با اوقات فراغت سرو کار دارند، مسئولان اعتباراتی از بیت المال در این حوزه در اختیار دارند که باید در قبال آن پاسخگو باشند.

امام جمعه مرند عنوان کرد: باید ستاد مرکزی فعالیت‌های تابستانی شهرستان مرند تشکیل شده و هر ارگانی به وظیفه خود عمل کند، طرح‌ها و برنامه‌هایی نیز در این ستاد باید مصوب و اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های طرح اوقات فراغت تابستانی باید به صورت تجمع شده در اختیار نسل جوان قرار بگیرد، اذعان داشت: در این برنامه‌ها تمامی برنامه‌های مورد نیاز نوجوانان و جوانان اعم از ورزشی، تفریحی، آموزشی و فرهنگی و… برنامه ریزی شود.

حجت الاسلام نعمت زاده گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی نیز به نقش جوانان تاکید شده است، این نسل، آینده ساز کشور هستند.

امام جمعه مرند تاکید کرد: کار فرهنگی با بخشنامه و دستورالعمل عملیاتی نمی‌شود، آتش به اختیار مورد نظر مقام معظم رهبری باید در اجرای طرح اوقات فراغت تابستان نیز اجرایی شود.

وی افزود: جلوی اقدامات ناپسند و غیرارزشی برخی هیئات ورزشی شهرستان مرند باید گرفته شده و اداره ورزش و جوانان بر عملکرد آن ها نظارت داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها