خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: جنایات آمریکا برای نسل جدید باید به خوبی افشا شود.
کد خبر: ۹۱۴۹۲۶۶
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، محسن شکرنیا در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: در مقطعی از تاریخ، افشای چهره طاغوت اعظم و نفاق به بهانه سرمایه‌گذاری و سازندگی فراموش شد و ما نباید از یاد ببریم که نفاق به‌عنوان اسلحه بدون فشنگ به حساب می‌آید.

وی با اشاره به اینکه آمریکای جنایتکار ۱۷ هزار و ۴۰ شهید از ما گرفت، ادامه داد: در سند ۱۹۹۷ آمریکا بیان شده که منافقین انسان‌های زیادی را کشتند و در دوران جنگ نیز از صدام حمایت می‌کردند.

شکرنیا با اشاره به اینکه در حال‌ حاضر آمریکا با تمام وجود از منافقین دفاع می‌کند، خاطرنشان کرد: مناففین، مسعود رجوی را از ریاست دور کردند، چرا که می‌خواهند جرثومه‌های فساد را پنهان کرده و تمامی جنایت‌ها را به گردن کسانی بیاندازند که حتی وجود خارجی ندارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: وقتی خانواده‌های شهدای ۷ تیر با رهبر انقلاب دیدار داشتند، مقام معظم رهبری تاکید کردند که نباید حد نفاق فراموش شود و از این رو برحسب راهنمایی و پیشنهاد ایشان، هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی شکل گرفت.

وی گفت: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، فرصت مغتنمی است تا برای افشای چهره طاغوت اعظم آمریکای جنایتکار با تشکیل جلسات و استفاده از منابر و موعظه‌ها قدم برداریم.

انتهای پیام

ارسال نظرات