خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه جوانان موتور پیشران انقلاب هستند، گفت: جوانان می‌توانند در عرصه‌های مختلف این موتور را به حرکت درآورند.
کد خبر: ۹۱۴۹۲۸۷
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۲

جوانان موتور پیشران انقلاب هستند/عامل پویندگی حرکت و اندیشه انقلابی آرمان و هدف آن استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر علی طاهری عصر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهید «چمران» و روز بسیج اساتید که در سالن شهید «چمران» دانشگاه بوعلی با حضور مسئولین استانی و روسا و اساتید دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: ما باید جایگاه و رسالت بسیج اساتید را در بیانیه گام دوم انقلاب بدانیم.

وی گفت: بخش عمده این بیانیه ناظر بر اساتید دانشگاه و اساتید بسیجی است که به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم به استاد و دانشجو مرتبط است.

مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره دارد  آرمان‌ها است و در حقیقت عامل پویندگی حرکت و اندیشه انقلابی، آرمان و هدف آن است.

وی تصریح کرد: آرمان انقلاب اسلامی یک حرکت فطری بشری است تا زمانی که این انقلاب با این آرمان‌ها شتاب می‌کند تردیدی نیست که انقلاب اسلامی می‌تواند این حرکت خود را پیش ببرد و همواره نقش‌آفرین باشد.

طاهری افزود: پیشرفت‌هایی که ما در عرصه‌های مختلف داشتیم در همه میدان‌های سیاسی، فرهنگی، بین‌المللی و در عرصه دین، معنویت و هدایت باید شانه‌های خود را به مسئولیت بدهند.

وی خاطرنشان کرد: در حقیقت استادان دانشگاه هستند که می‌توانند نگاه انقلابی و روحیه جهادی را به کار بندند و ایران اسلامی را به پیشرفت برسانند.

مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه جوانان موتور پیشران انقلاب هستند، تصریح کرد: جوانان می‌توانند در عرصه‌های مختلف این موتور را به حرکت درآورند و اینها اساتید دانشگاه هستند.

وی خاطرنشان کرد: ما آماده‌ایم همه مسئولین نظام را برای پیشبرد اهداف نظام در همه عرصه‌ها استفاده کنیم و امیدواریم این وفاق حاصل شود و بتوانیم این انقلاب را به هدف اصلی برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات